vigge Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag kollar inte lagliga sidor jag kollar bara Warez sidor. Ändå KalleR laddade ner från en warez sida för jag såg att det stog "nfsu_2_demo_to och to står för Torrent. långsökt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/bakgrundffs.PNG [myg0t]zoki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag kollar inte lagliga sidor jag kollar bara Warez sidor. Ändå KalleR laddade ner från en warez sida för jag såg att det stog "nfsu_2_demo_to och to står för Torrent. Men är du helt blåst eller? BitTorrent används inte huvudsakligen för warez, det används för fildelning. Jag laddade ner Americas Army 2.2 från 3DGamers med BitTorrent, är det warez då kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 vad har du för font på ikonerena? edit* mitt skrivbord (ursäkta stor bild) kroeger_055 heter den. Ditt desk var väldigt fint Metanolic: Tycker den var för stor och lite väl många bilder, sen oerhört vanlig som Miko sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Jag kollar inte lagliga sidor jag kollar bara Warez sidor. Ändå KalleR laddade ner från en warez sida för jag såg att det stog "nfsu_2_demo_to och to står för Torrent. men du är ju fan inet smart nånstans om du tror att det är warez när det står demo... och vart ser du to nånstans? .zip tycker jag det står... för att ladda hem saker via bittorrent måste man ha en bittorrentklient, vilket det där inte är. skribb: tack och tack Redigerad 27 oktober, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) [myg0t]zoki moget att skryta med att man är med i fuskklan eller? Redigerad 27 oktober, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 va ni ska reta upp er på mina posts jämt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Skrewdriver: hur får man dropshadows på texten under ikonerna? alla: hur byter man font på skrivbordets ikoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Skrewdriver: hur får man dropshadows på texten under ikonerna? alla: hur byter man font på skrivbordets ikoner? lätt som en plätt fast du måste ha Windows XP style tror jag, du går in på Egenskaper, Utsende, Avancerat, Ikoner och sen står det fonten, färg osv. där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Skrewdriver: hur får man dropshadows på texten under ikonerna? alla: hur byter man font på skrivbordets ikoner? det är alltid skugga på texten i xp om man har bild som bakgrund. typsnittet ändrar du egenskaper som kung_food sa, fast du behöver inga tillägg för att kunna byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 va ni ska reta upp er på mina posts jämt... För att du har fel? Btw. Någon som har ett svart tema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 är inte skugga på min text .. kan inte ändra fonten heller.. jaja, laddar hem stylexp nu så får vi se vad som händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 är inte skugga på min text .. kan inte ändra fonten heller.. jaja, laddar hem stylexp nu så får vi se vad som händer... Style XP funkar inte efter 2 veckor om du inte betalar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag kollar inte lagliga sidor jag kollar bara Warez sidor. Ändå KalleR laddade ner från en warez sida för jag såg att det stog "nfsu_2_demo_to och to står för Torrent. hahaha du behöver linser eller glasögon om du ser att det står to Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag kollar inte lagliga sidor jag kollar bara Warez sidor. Ändå KalleR laddade ner från en warez sida för jag såg att det stog "nfsu_2_demo_to och to står för Torrent. annars brukar man skriva BT för BitTorrent....... och vart i helvete står det to? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Väldigt tillfälligt, håller för fullt på med Samurize och fixar. Ska byta aktivitetsfält, ikoner m.m Ursäkta storleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Och så här ser mitt ut efter en massa stökande i diverse program (nån som har några snygga svarta ikoner?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ööh, lol, vad fan är "Time A Clock" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Väldigt tillfälligt, håller för fullt på med Samurize och fixar. Ska byta aktivitetsfält, ikoner m.m Ursäkta storleken. Snyggt det ända fula tycker jag är Kanal "Ikonerna" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ööh, lol, vad fan är "Time A Clock" du vet folk som är dåliga på engelska säger ju "Whats the time a clock?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts