Mr.Magic Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 men!! j*vla tönt, "men din då"...de e sånt sjuårings snack! han klagar på min jag klagar på hans, "jävla tönt" det är så 6 åringar pratar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Här kommer min ^MeTaNoLiC^ Samurize Config Version Om man trycker på Gmail Loggan kommer man till min Inbox(stolt) usch, det var inte stiligt... haldeles för mkt färger och grejjer så här ser min config ut för tillfället: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 usch, det var inte stiligt... haldeles för mkt färger och grejjer så här ser min config ut för tillfället: Underbar (höhö) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 visa din egna då, Fckn Ham-cock um, sök lite i tråden, tror jag har visat ett stort antal desktops... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ska visa mitt tjusiga Där det står Slipknot news, det är en RSS som växlar mellan just Slipknotnyheter, fz, Nordichardware, Metal Underground, Suprnova Music och Dagens Nyheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ny Config, jag ska ta bort prickarna från "ramen". Fortfarrande Beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ska visa mitt tjusiga Där det står Slipknot news, det är en RSS som växlar mellan just Slipknotnyheter, fz, Nordichardware, Metal Underground, Suprnova Music och Dagens Nyheter höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ny Config, jag ska ta bort prickarna från "ramen". Fortfarrande Beta. vad har du för script för att få stor bokstav i början på veckodagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 vad har du för script för att få stor bokstav i början på veckodagen? veckodagar ska skrivas med liten bokstav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) veckodagar ska skrivas med liten bokstav kanske det.. och det är så den inbyggda funktionen i samurize vill ha det... men det matchar inte med resten av min config.. veckodagarna i mitt väder står t.ex. med stor första bokstav.. edit: uppdaterad samurize som vanligt... samurize är fan beroendeframkallande alltså... hur ser det ut? bra/skit? Redigerad 27 oktober, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 kanske det.. och det är så den inbyggda funktionen i samurize vill ha det... men det matchar inte med resten av min config.. veckodagarna i mitt väder står t.ex. med stor första bokstav.. edit: uppdaterad samurize som vanligt... samurize är fan beroendeframkallande alltså... hur ser det ut? bra/skit? ser för vanligt ut, så många som gör såna configs =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) kanske det.. och det är så den inbyggda funktionen i samurize vill ha det... men det matchar inte med resten av min config.. veckodagarna i mitt väder står t.ex. med stor första bokstav.. edit: uppdaterad samurize som vanligt... samurize är fan beroendeframkallande alltså... hur ser det ut? bra/skit? Jag tycker den är ganska snygg. Till vekodagarna har jag SWEather Functionen TodayDate Hehe Edit: Nu är Prickarna borta. Jag har ett litet problem, Jag laddade ner iCandy "Winamp saken" men när jag lägger in den står det File Skin1.png not found där det ska stå tid, låt namn o.s.v. Jag har kollat igenom zip filen men jag har inte hittat den filen. Help Please Redigerad 27 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Ska visa mitt tjusiga Där det står Slipknot news, det är en RSS som växlar mellan just Slipknotnyheter, fz, Nordichardware, Metal Underground, Suprnova Music och Dagens Nyheter vad har du för font på ikonerena? edit* mitt skrivbord (ursäkta stor bild) Redigerad 27 oktober, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 vad har du för font på ikonerena? edit* mitt skrivbord (ursäkta stor bild) OoO NFSU2 "demo" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 vad har du för font på ikonerena? edit* mitt skrivbord (ursäkta stor bild) Riktigt stilrent och snyggt faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Waaaaaaaaaahahaaaaaaaaaa! Min nya Samurize config Jag kom på en sak borde vi inte göra en samurize tråd, det här har inte riktigt med Skrivbord att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 OoO NFSU2 "demo" Ehm, det har faktist släppts ett demo till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ehm, det har faktist släppts ett demo till det. Jag såg det i går på Supr**** och det finns bara ett demo och det är till konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag såg det i går på Supr**** och det finns bara ett demo och det är till konsol. ägd? http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/nfs_u.../NFSU2_Demo.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) ägd? http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/nfs_u.../NFSU2_Demo.exe Jag kollar inte lagliga sidor jag kollar bara Warez sidor. Ändå KalleR laddade ner från en warez sida för jag såg att det stog "nfsu_2_demo_to och to står för Torrent. Redigerad 27 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts