skribb Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Är det någon som har nåt förslag på vad jag ska ha i min samurize? Kommer inte på något då jag redan har uptime, hur mkt jag tankat sen senaste shutdown, ram, cpu, diskutrymme, tv, winamp, och en komihåglista. Men jag vill ha mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Är det någon som har nåt förslag på vad jag ska ha i min samurize? Kommer inte på något då jag redan har uptime, hur mkt jag tankat sen senaste shutdown, ram, cpu, diskutrymme, tv, winamp, och en komihåglista. Men jag vill ha mer! vädret.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Tack Ska ha lite RSS feeds också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 asså jag ladda ner samurize men jag fattar ingen ting asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Tack Ska ha lite RSS feeds också Du kan ju lägga in vilka filmer som kommer idag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Nä, onödigt, har bara dom vanliga kabelkanalerna så.. Men vilekt nyhetsskript funkar bra? Aftonpressen suger och det där DN-skriptet är ännu sämre. Edit: Det ska vara klickbara länkar i nyheterna.. Redigerad 25 oktober, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) ny igen Vad heter Themen? Och var kan jag få tag på den? lite uppdaterad samurize Vad har du för Väder Ikoner? Redigerad 25 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 asså jag ladda ner samurize men jag fattar ingen ting asså kolla hemsidans guide-del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Vad har du för Väder Ikoner? Konfabulator tror jag dom heter... fick sitta o döpa om alla små bilder o hålla på som fan.. så det är ingen direkt swap från originalbilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Vad heter Themen? Och var kan jag få tag på den? Jag har fixat de själv men själva bakrunden har jag tagit från MK Deceprions hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Nä, onödigt, har bara dom vanliga kabelkanalerna så.. Men vilekt nyhetsskript funkar bra? Aftonpressen suger och det där DN-skriptet är ännu sämre. Edit: Det ska vara klickbara länkar i nyheterna.. Slashdot? Redigerad 25 oktober, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Sen när fick /. svenska nyheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har fixat de själv men själva bakrunden har jag tagit från MK Deceprions hemsida kan du lägga upp den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Sen när fick /. svenska nyheter? 'du sa inget om att det skulle vara på svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Här kommer min ^MeTaNoLiC^ Samurize Config Version Om man trycker på Gmail Loggan kommer man till min Inbox(stolt) Desktop3.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Här kommer min ^MeTaNoLiC^ Samurize Config Version Om man trycker på Gmail Loggan kommer man till min Inbox(stolt) ful om jag ska vara helt ärligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 ful om jag ska vara helt ärligt visa din egna då, Fckn Ham-cock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Här kommer min ^MeTaNoLiC^ Samurize Config Version Om man trycker på Gmail Loggan kommer man till min Inbox(stolt) Fyfan vad smaklöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Den är inte klar Ta det lungt! Edit: Skribb, din då man ser ju knappt vad det står. Redigerad 26 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Edit: Skribb, din då man ser ju knappt vad det står. men!! j*vla tönt, "men din då"...de e sånt sjuårings snack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts