^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 glasrören är ett visual plugin som heter GlassTube.. bladen är ett skin som heter Notes multi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 progressbarsen visar mycket riktigt hur långt gånget det nuvarande programmet är.. jag använder GetTV 5.1 och här kommer en screen hur man ska ändra scriptet.. bara att lägga till egna rader och ändra en siffra.. edit: longest uptime är ett script som heter UptimeInfo... sök på samurize.com.. edit 2: väderscriptet heter SWEather.. glasrören med blå vätska anger risken för nederbörd... helt blå = 100% risk.. kung-mat: finns snyggare ikoner på samurize.com tror jag.. Ett stort tack ska du ha, tack, tack, tack, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 np är det förresten någon som känner till ett script som visar om internetuppkopplingen är aktiv eller ej? alltså som visar om man är online eller inte... har letat som fan på samurize.com utan att hitta nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Finns det något länk script? alltså om man trycker på länken kanske jag kommer till Gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 np är det förresten någon som känner till ett script som visar om internetuppkopplingen är aktiv eller ej? alltså som visar om man är online eller inte... har letat som fan på samurize.com utan att hitta nått Prova göra något slags script som hämtar en bild från internet, och den ska uppdatera var femte minut t.ex, och om internet är nere så kan den inte hämta bilden, det kanske kan funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hur länge datorn varit påslagen. Correction: Skulle nog säga att det är hur länge man varit uppkopplad till internet, det är inte samma sak för alla precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Lol jag och mina frågor... På SWEather Scriptet är det TodayPrecipitationRisk som du använder till Glass Tube? Correction: Skulle nog säga att det är hur länge man varit uppkopplad till internet, det är inte samma sak för alla precis... Ok men jag har Bredband så Då är jag ju uppkopplad hela tiden så det blir nästan Som att hur länge jag har haft på datan. Redigerad 25 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) nu hittade jag helt plöstligt ett script som skriver "Online" eller "Offline" konstigt att jag inte har hittat det innan... Uptime är hur länge datorn har varit på.. inte hur länge uppkopplingen har varit aktiv.. ja, det är TodayPrecipitationRisk... (Day2PrecipitationRisk osv..) behövs inget speciellt skript för att komma till en websida med ett musklick.. bara att använda "Allow Meter-Linkage" funktionen, sen skriver man bara adressen till sidan i rutan som heter "Link Meter To:"... går även att starta program på datorn osv. på detta vis... Redigerad 25 oktober, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 nu hittade jag helt plöstligt ett script som skriver "Online" eller "Offline" konstigt att jag inte har hittat det innan... Uptime är hur länge datorn har varit på.. inte hur länge uppkopplingen har varit aktiv.. ja, det är TodayPrecipitationRisk... (Day2PrecipitationRisk osv..) behövs inget speciellt skript för att komma till en websida med ett musklick.. bara att använda "Allow Meter-Linkage" funktionen, sen skriver man bara adressen till sidan i rutan som heter "Link Meter To:"... går även att starta program på datorn osv. på detta vis... Ok, men tempen imorgon, i över morgon osv. Där finns det inte exact det ju bara Minimum och Max. så ska jag göra ett - i mellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 tja, det kan du väl göra.. har jag gjort... 3vligt att veta att det är mellan 0 o 12 grader imorrn (här i krokarna iaf).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 wie kan posta igen, uppdaterad samurizeconfig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) wie kan posta igen, uppdaterad samurizeconfig. Hur har du fixat Gmail till Mail saken? Edit: Snyggt skrivbord föresten Redigerad 25 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hur har du fixat Gmail till Mail saken? Edit: Snyggt skrivbord föresten man Tackar :D gigamail.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ermm.... jag skulle kunna behöva en förklaring på hur man fixar det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ermm.... jag skulle kunna behöva en förklaring på hur man fixar det här. Loggai n på gmail med Internet Explorer (obs annat funakr inte måste vara IE) och kryssa i "Dont sign in for 2 weeks" pluginet använder cookien för att få lösenord / user och sen logga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Well read this post and call me skribb, fan vad snyggt skrivbord/tema/taskbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Well read this post and call me skribb, fan vad snyggt skrivbord/tema/taskbar vet tänker aldrig byta http://mikolan.starbase.se/pics/smileys/happy.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Snyggast av alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) ny igen Redigerad 25 oktober, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 lite uppdaterad samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts