mons Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Här är då mitt fina skrivbord (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) mitt fula skrivbord.. snodde bakgrundsbilden av warmedal (tror jag att det var) för länge sen.. några månader.. jag har inte bytt sen dess http://w1.864.telia.com/~u86427216/bilder/skrivbordet.JPG jo, en sak bara.. jag tror det är bättre om man lägger upp bilden på någon uppladdningssida så att Hultenius webserver inte blir allt för full.. kanske inte av några bilder, men i längden kommer det nog väga ganska mycket Redigerad 24 oktober, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Men då vara bilderna så kort om man lägger dom på en sån sida. Man har ju bara 3 slots på silentwhisper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Är det någon som kan posta en bra Analog Klock confic till Samurize som är rätt inställd o.s.v Här är iaf min som går Lite fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Är det någon som kan posta en bra Analog Klock confic till Samurize som är rätt inställd o.s.v Här är iaf min som går Lite fel Fel-inställd? Alla går efter dataklockan. Ställ om den om klockan går fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Här är då mitt fina skrivbord (: Yeah, vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Här är mitt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Här är då mitt fina skrivbord (: Vilket TVskript använder du? Inte GetTV 5.1 väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) min nya samurizeconfig... inte riktigt klar men nu orkar jag fan inte mer för dagen.. skribb: är det det faktum att det är flera nästföljande program på rad som ger dig bryderier? är skitlätt att modda scriptet så det blir så Redigerad 25 oktober, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Har nyss fått igång linux från hd (istället för från cd). Så här ser mitt skrivbord ut efter en dag. Distrot heter Slax och är byggt på slackware. http://slax.linux-live.org/ Bakgrunden heter Sunny Tropics och finns på http://www.pixelgirlpresents.com/images/de...ropics_2600.jpg http://img98.exs.cx/img98/1403/04Oktober25.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) min nya samurizeconfig... inte riktigt klar men nu orkar jag fan inte mer för dagen.. skribb: är det det faktum att det är flera nästföljande program på rad som ger dig bryderier? är skitlätt att modda scriptet så det blir så Vad betyder mätarna under Kanalerna??? och vilket väder script använder du? Och hur fixar man så att man kan se det tredje programmet? Och till sisst, Kan jag kolla min Gmail på skrivbordet eller funkar det bara med Spray osv. Redigerad 25 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Vilket TVskript använder du? Inte GetTV 5.1 väl? Jag har för mig att jag använder GetTV , ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Jag har för mig att jag använder GetTV , ja. jag kan bara ha Det programmet som är nu och det som kommer efter... Edit: Kan någon runda av den här ikonen? Redigerad 25 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) min nya samurizeconfig... inte riktigt klar men nu orkar jag fan inte mer för dagen.. skribb: är det det faktum att det är flera nästföljande program på rad som ger dig bryderier? är skitlätt att modda scriptet så det blir så I vilket script kan man spara/få "Longest uptime"? Redigerad 25 oktober, 2004 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 I vilket script kan man spara/få "Longest uptime"? vad är uptime? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 min nya samurizeconfig... inte riktigt klar men nu orkar jag fan inte mer för dagen.. skribb: är det det faktum att det är flera nästföljande program på rad som ger dig bryderier? är skitlätt att modda scriptet så det blir så Coolt, lust och hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 vad är uptime? hur länge datorn varit påslagen. Vad betyder mätarna under Kanalerna??? och vilket väder script använder du? Och hur fixar man så att man kan se det tredje programmet? Och till sisst, Kan jag kolla min Gmail på skrivbordet eller funkar det bara med Spray osv. 1: Antar att de visar hur mcket som gått av programmet 3: Nej, du kan endast kolla POP3- och IMAP-konton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hur länge datorn varit påslagen. 1: Antar att de visar hur mcket som gått av programmet 3: Nej, du kan endast kolla POP3- och IMAP-konton Så hotmail funkar inte heller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) progressbarsen visar mycket riktigt hur långt gånget det nuvarande programmet är.. jag använder GetTV 5.1 och här kommer en screen hur man ska ändra scriptet.. bara att lägga till egna rader och ändra en siffra.. edit: longest uptime är ett script som heter UptimeInfo... sök på samurize.com.. edit 2: väderscriptet heter SWEather.. glasrören med blå vätska anger risken för nederbörd... helt blå = 100% risk.. kung-mat: finns snyggare ikoner på samurize.com tror jag.. Redigerad 25 oktober, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) progressbarsen visar mycket riktigt hur långt gånget det nuvarande programmet är.. jag använder GetTV 5.1 och här kommer en screen hur man ska ändra scriptet.. bara att lägga till egna rader och ändra en siffra.. edit: longest uptime är ett script som heter UptimeInfo... sök på samurize.com.. edit 2: väderscriptet heter SWEather.. glasrören med blå vätska anger risken för nederbörd... helt blå = 100% risk.. kung-mat: finns snyggare ikoner på samurize.com tror jag.. nej jag har sett alla(kanske lol) Och en var bara en grön cirkel med MTV loggan i och den andra var en blå cirkel med MTV loggan och den tredje var en gul cirkel Med en grön MTV loggo. Jag använder också SWEather, finns Dem där blåa tuberna med i SWEather? Edit: Vad heter dem där svarta "bladen" hela din Samurize config ligger på? Edit2: Hur Funkar Get(kanal)Bar? Redigerad 25 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts