skribb Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 http://www.microsoft.com/downloads/details...57-034d1e7cf3a3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Ok, tack. Men det blir helt pippat. Det är svart och det går inte att stänga av de, jag ser kanalerna men inte vad som är på dom, utan det är bara svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Nytt skrivbord. Tror att jag har sett den här nånstans innan. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/nytt_skrivbord.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Här var det tomt som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Hade Tuba TV men det funka inte... Nått annat tips på TV-kanalsvisarprog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Hade Tuba TV men det funka inte... Nått annat tips på TV-kanalsvisarprog Samurize med Tv-Script. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Hade Tuba TV men det funka inte... Nått annat tips på TV-kanalsvisarprog samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Updatering: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Hur fixar man så att man kan se kanalernas logor och vad det är på dem, på Samurize? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Hur fixar man så att man kan se kanalernas logor och vad det är på dem, på Samurize? kolla readme/hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 kolla readme/hemsidan vilken read me, den man får med svenska tv scriptet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 kanalernas loggor lägger man in som lösa bilder som man har hämtat på www.samurize.com ... hur man får fram programmen säger sig självt när man pillar med scriptet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Mitt nya skriv bord med Samurize Tyvär har mina "visual style program" så jag kan inte använda Longhorn temat längre Edit: Sry för JPG, Men under info Står Det Datum: 20/10-2004 Tid: 20:16:26 Plats Kvar: 5584 MB Spelar: Gang starr - Moment of thruth Under TV står vad som är på tv och under Favorit Program är det 4 program. Redigerad 19 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 som jag fattat behöver man ett script för att man ska kunna få TV kanalerna. kan nån skicka ett normalt fungerande script? mina muppar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Haha fattar inget Kan inte någon vänlig själ länka? :"> EDIT: Fixade Tuba-TV nu det fungerar Redigerad 19 oktober, 2004 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 som jag fattat behöver man ett script för att man ska kunna få TV kanalerna. kan nån skicka ett normalt fungerande script? mina muppar sig här.. GetTV51.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 här.. vad behöver man för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Samurize 1.60... Windows Script Control 5.6... Visual Baisc 6 Runtimes (<-tror inte det men det är alltid bäst) och Java Virtual Machine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) mitt "helstylade" skrivbord. Morsan hetta när jag mixtrade om i Aston så det fick bli orginal skinnet.. tyvärr så andvänder hon också min dator.. Redigerad 19 oktober, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 mitt "helstylade" skrivbord. Morsan hetta när jag mixtrade om i Aston så det fick bli orginal skinnet.. tyvärr så andvänder hon också min dator.. Varför inte ha två konton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts