Zyber Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Alltså jag fattar inte, om man har en patchad "uxtheme.dll", kan man ha teman till t.ex. WindowsBlinds, StyleXP och AstonShell utan att ha de programmen installerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Alltså jag fattar inte, om man har en patchad "uxtheme.dll", kan man ha teman till t.ex. WindowsBlinds, StyleXP och AstonShell utan att ha de programmen installerade? kör man en patchad uxtheme.dll behöver man inte något av programmen, utan bara msstyles... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 kör man en patchad uxtheme.dll behöver man inte något av programmen, utan bara msstyles... Provade nu, verkar ju funka kanonbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Jag vill installera ett sånt där tema hur gör man det? EDIT, vill nu bara veta hur man installerar andra ikoner. Redigerad 3 oktober, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Använd typ IconPacker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Använd typ IconPacker... Hehe aa gjorde precis efter min lilla editation, ska ta en bild nu . Men de blir massa vitt runt omkring hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vitt runtomkring... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vitt runtomkring... ? Aa, trycker på Print Screen klistrar in i Paint, sen blir de massa vitt runt omkring bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Sånt kan jag inget om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Innan du klistrar in > Bild (menyn) > Attribut > Sätt höjd och bredd till typ 1. Sen klistrar du in, paint utvidgar dimensionerna automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Innan du klistrar in > Bild (menyn) > Attribut > Sätt höjd och bredd till typ 1. Sen klistrar du in, paint utvidgar dimensionerna automatiskt Ok, tack ska pröva när jag gjort klart maten och ätit upp maten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Sådär ja, tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vad heter temat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vad heter temat? Har olika teman på allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vad heter skinnet då? Som aktivitetsfältet använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vad heter skinnet då? Som aktivitetsfältet använder? SouLuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Ja, kära folk, så här ser lilla skribbs skrivbord ut just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Ja, kära folk, så här ser lilla skribbs skrivbord ut just nu. varför gömmer du inte några tray-ikoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Ja, kära folk, så här ser lilla skribbs skrivbord ut just nu. Ganska mycket ikoner, men fin bakgrund, ser ganska klart och fint ut eftersom du har ändrat storleken på ikonerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Tack Cortez. vigge: Tycker det ser snyggt ut med många ikoner i tray :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts