skribb Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Två skärmar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Två skärmar eller? jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Eller så har han klistrat på en massa svart på vänster sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Eller så har han klistrat på en massa svart på vänster sida Väldigt troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) Använder fortfarande Last Order Candy ikoner, temat heter Milkyway, bakgrunen är Grean Fog från pixelgirlpresents.com. Program använda: Samurize (albuumomslag m.m), Avedesk (ikonerna uppe till höger) och ObjectDock Plus (menyn där nere, ovanför startmenyn.). Tryck på bilderna för större bild Redigerad 30 september, 2004 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Snyggt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Nej nu får jag spasmer. Vart i helvete finns det nån enkelt guide hur man installerar teman? Och ja, jag är en noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 1. Vad vill du använda? WindowBlinds, StyleXP, Astonshell, Litestep, Visualstep, en patchad uxtheme.dll ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 1. Vad vill du använda? WindowBlinds, StyleXP, Astonshell, Litestep, Visualstep, en patchad uxtheme.dll ? patchad uxtheme.dll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 1. Vad vill du använda? WindowBlinds, StyleXP, Astonshell, Litestep, Visualstep, en patchad uxtheme.dll ? Antagligen det bästa, jag är också intresserad av den guiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 patchad uxtheme.dll. Neowin.net>forum>customizing windows xp>pinnad tråc, "Neowin uxtheme multipatcher" Kör i felsäkert läge. Funkar det inte får du ta en färdigpatchad dll-fil, säg till så ska jag hitta länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Man behöver inte köra i Failsafe Mode. Funkar finfint utan. När du har patchat kan du tanka vilket theme som helst, lägg det i Windows\resources\themes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) Fattar nu, men filerna som följer med är .msstyles och inte .theme. Det står visuell stil och inte tema. Redigerad 30 september, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Man behöver inte köra i Failsafe Mode. Funkar finfint utan. När du har patchat kan du tanka vilket theme som helst, lägg det i Windows\resources\themes. För mig funkade det inte i vanligt. Har funkat i felsäkert 1 gång, den andra gången (efter sp2-uppgraderingen) fick jag ta en färdigpatchad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Men wtf! Hur ska jag lägga filerna!? Jag har gjort som det är med de andra, men det ser ut såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Prova att dubbeklicka direkt på shellfilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Prova att dubbeklicka direkt på shellfilen. Det funkar inte. Jag får fibbla med det här ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Du ska gå in på fliken utseende, inte teman. Annars kan du dubbelklicka på .msstyles filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 påbörjat lite nytt, ett samuraize tema på detta sen blir det nog snyggt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) nytt... himla nöjd edit* haha, glömde bilden http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Skrivbord.PNG Redigerad 2 oktober, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts