Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Skulle gissa på att danil89 skulle gilla den här. Alla sakerna på bordet kan bindas till att öppna program, filer, m.m. wooow den var jävla fin!! var hitta du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 http://www.astonshell.com/skins/?section=0 Nånstans där av de där 39 sidorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 http://tuba.ath.cx/TubaTV/ <---där om du menar de där tv-tablå programmet Hur installerar man? Btw tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Hur installerar man? Btw tack Har du laddat ner programmet? http://tuba.ath.cx/TubaTV/Tuba-TV.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) Har du laddat ner programmet? http://tuba.ath.cx/TubaTV/Tuba-TV.rar Vet inte laddade ner något iaf EDIT Aa har laddat ner de där, hur gör man sen? Redigerad 24 september, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Mitt saftiga skrivbord...eller rätt trist faktiskt...jag är typ den ända som inte använder Style XP..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag använder inte StyleXP heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Mitt saftiga skrivbord...eller rätt trist faktiskt...jag är typ den ända som inte använder Style XP..... Jag andvänder Aston och inte Style XP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Mitt saftiga skrivbord...eller rätt trist faktiskt...jag är typ den ända som inte använder Style XP..... Jag har inte heller style Xp. Har patchad uxtheme.dll iställer...slipper man ha ytterligare ett program igång hela tiden. Vad är mappen "Hacking" på ditt skrivbord förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 =) konstiga och för många ikoner, men annars rätt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 konstiga och för många ikoner, men annars rätt snyggt Vet, håller på och ändrar det just nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag har inte heller style Xp. Har patchad uxtheme.dll iställer...slipper man ha ytterligare ett program igång hela tiden. Vad är mappen "Hacking" på ditt skrivbord förresten? Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Blev inte riktigt nöjd med denna, gillar egentligen mörkare bakgrunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Vad är mappen "Hacking" på ditt skrivbord förresten? Inget särskilt... VARFÖR?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Inget särskilt... VARFÖR?? Varför....inget speciellt. Är du sur eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Nu kommer vi lite offtopic tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Inget särskilt... VARFÖR?? Tror det är dina script kiddie grejjor där i. Som du hackar dina msn polare med typ S**7.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Nuvarande bakgrundsbild, gjord i photoshop på 10-15min. Vågar inte visa mitt skrivbord, alldeles för stökigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xert Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) Här är mitt skrivbord, inge specielt, bara vanliga windows, lite spel, lite progra, igång, lite annat, så ser det ut! btw: Bredast i stan! http://www.home.no/xert/desktop.JPG Redigerad 29 september, 2004 av Xert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts