Panimala Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) Hur installerar man skins? :"> Edit: Hummlekurr! löst.. Edit: Nej det är det inte alls.. Place the unzipped folder named "Shell" in the folder with the visual style. Asså, jag har Shell, men vad är visual style foldier? Vad menas? Min engelska är inte det bästa. Redigerad 13 september, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 3 rader hög taskbar, hur många fönster brukar du ha uppe? Jag nöjer mig med två rader, men jag har 3 pga min samurize som finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 skribb: hur får man så små ikoner och sån text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Till ikonerna kan du använda Dcolor... och texten, det kommer jag inte ihåg men fonten heter kroeger 05_55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 var ändrar man font då? och dcolor, är det ett program? (länk?) :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Guggle is jåår frend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Panimala: prova style xp. Vill du inte betala, kolla http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=140707, kör, och lägg alla teman i c:\windows\resources\themes\namnet på msstyle-filen som ligger i denna mapp. T.ex, heter temat shaded.msstyle, då ska den ligga i c:\windows\resoruces\themes\shaded. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Snyggt Mikolan! Filmen låter också spännande faktiskt. Mitt: Fan vad fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Fan vad fult tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) tack Fan vad fult klockrent! Redigerad 13 september, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 MITT!! btw, fixa så vi kan ladda upp PNG, pllzzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 btw, fixa så vi kan ladda upp PNG, pllzzzzzz Det kan man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Är det ingen som vet hur man ändrar font på skrivbordet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) typ.. och ja, jag vet att "backgruond" e felstavat och att jag har för många ikoner Redigerad 14 september, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Du har stavat backgruond fel. Och du har alldeles för många ikoner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Är det ingen som vet hur man ändrar font på skrivbordet?? Högerklicka på skrivbordet > Egenskaper > Utseende > Gå till ikoner i listan > Font har du WindowBlinds går du in på avancerat under utseende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Söker efter en bakgrund.. Nån som har nåt tips på nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 typ.. och ja, jag vet att "backgruond" e felstavat och att jag har för många ikoner Mycket ikoner? kolla på mitt gammla då.... jag hade säkert mer än halva skrivbordet fullt med ikoner och använder typ 8 av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Mycket ikoner? kolla på mitt gammla då.... jag hade säkert mer än halva skrivbordet fullt med ikoner och använder typ 8 av dom jaja.. men många tycker att det är många ikoner.. nyss rensat.. brukar rensa typ varannan vecka då hela skrivbordet är fullt med ikoner.. jobbigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 MITT!! btw, fixa så vi kan ladda upp PNG, pllzzzzzz Vart faen har du hittat den där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts