Panimala Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Mitt fina skrivbord! Rensade det igår, det fanns så jävla mycket skräp där! Det är alltså jag på bilden som ser dum ut... Det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) nygammalt desktop, har glömt att visa det http://www.vigge.net/temp/desk_2004-08-22.jpg Redigerad 27 augusti, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Vad är det som heter Whitebulb? temat? ikonerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Tror inte jag har visat...även fast det inte är så mycket att visa! Haha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Vad är det som heter Whitebulb? temat? ikonerna? bara namnet på wallpapern och samurize-confen, WB-skinnet heter gfxOasis och ikonerna Ximian 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Tackar tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Wow, helt jävla groundbreaking asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Mitt. Vs: GfxOasis av KoL. studiotwentyeight.com. Finns både WB os MsStyle. Program: Avedesk (mappar till höger) med ikonerna The Last Order: Candy (googla). Rainlendar, och Launchtab (där nere). Bakgrund: Stay The Course: Bliss. PM:a om ni vill ha. http://img50.exs.cx/img50/9005/skrivbord.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Mitt. Vs: GfxOasis av KoL. studiotwentyeight.com. Finns både WB os MsStyle. hmm, du också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Som jag förut sagt... Jag är den typen som inte gillar ikoner och genvägar på skrivbordet!! Nåja, papperskorgen ska va där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Mitt!! BackTail.webb.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Mitt!! BackTail.webb.se inte du som gjort bakrunden ju.. man ser ju att det är editat uppe vid 0skar edition grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Men det e jag som e Oscar!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Men det e jag som e Oscar!!!!!!!! ja men när man kolla lite på färgen vid bakrunden så är det olika vita färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 SlipKnoT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 SlipKnoT Huh, vad stökigt du hade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Är väl dags för mitt då... fint va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 ja men när man kolla lite på färgen vid bakrunden så är det olika vita färger screenshotet e sparat i jpeg så färgerna blir lite så fina kolla in på backtail.webb.se så finns den i bra kvalitet, det e jag som har gjort den sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts