Curly Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 (redigerad) Dam dam dam, fixade alldeles nyss Edit: Clawfinger x3 på en enda dump, häftigt Redigerad 25 augusti, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Mitt söta skrivbord (Katten är från Shrek 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 en liten undrar bara jag har massa snygga grejer till XP men itne en ända snygg ikon som ersätter te x papperskorgen mm.. Nån som vet någon sida för snygga ikoner till XP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Mitt söta skrivbord (Katten är från Shrek 2) Ge mig den där bakgrunden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 en liten undrar bara jag har massa snygga grejer till XP men itne en ända snygg ikon som ersätter te x papperskorgen mm.. Nån som vet någon sida för snygga ikoner till XP? Jag skulle också vilja ha några snygga ikoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Foood's Icons om du vågar klicka vill säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Mitt söta skrivbord (Katten är från Shrek 2) Haha, no shit sherlock! Står ju inte Shrek 2 i hörnet eller så?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Hur installerar man ikonerna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Hur installerar man ikonerna?? läs på sidan under faqs eller nått liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Mitt söta skrivbord (Katten är från Shrek 2) Kan man få en länk till bilden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Snygga ikoner finns på customize.org eller neowin.net's forum. Bästa enligt mig är last order: candy, för att hitta, googla på (utan "") "last order candy site:deviantart.com" Enklast att fixa med iconpackager (stardock.com,shareware), tema medföljer, eller icophile (gratis,tema medföljer inte, du får fixa själv). Dom på sidorna där uppe har oftast iconpackager tema medföljande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 För er som vill ha mitt Wallpaper! Här, typ i mitten av sidan, ni ser den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) vad heter det där programmet så man kan se vad som är på TV nu igen?? Edit: Vart fick du den där start menyn från Weener? Redigerad 26 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 samurize, sök på google för ja ha glömt adressen ( tror det fanns nått annat program oxå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) samurize, sök på google för ja ha glömt adressen ( tror det fanns nått annat program oxå) Nu har jag laddat ner Samurize men jag fattar inte hur jag får igång det :/ Edit: Vad heter programmet som Curly har då? Redigerad 26 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Nu har jag laddat ner Samurize men jag fattar inte hur jag får igång det :/ Edit: Vad heter programmet som Curly har då? Tubatv heter det. Med de där med samurize måste du först ladda ner ett svenskt tv scrip som finns på samurize.com eller så har dom en annan adress. iaf deras hemsida. Och sen måste du göra en config Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 vad heter det där programmet så man kan se vad som är på TV nu igen?? Edit: Vart fick du den där start menyn från Weener? Laddade ner från www.themexp.org Det kräver Style XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Laddade ner från www.themexp.org Det kräver Style XP Kommer du ihåg vad den hette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Typ nått med Windows Longhorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) Mitt fina skrivbord! Rensade det igår, det fanns så jävla mycket skräp där! Det är alltså jag på bilden som ser dum ut... Redigerad 27 augusti, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts