R2D2 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Du är grym på Paint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Passar på att visa upp mitt fina skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) Här är mitt fina skrivbord Redigerad 7 augusti, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Snyggt! iCandy passar till allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Mhm... Orkar inte kolla alla 59(!) sidor. Men jag ska med stolthet visa upp mitt skrivbord.... ..En annan dag. Hinner inte nu. Ser att många inte har formaterat om sina datorer på länge. Det borde ni göra. Skön känsla. Rent. Massa störande genvägar på skrivbordet med! Fy!!! Många bilder är också onödigt stora. Tänk på stackars människor som mig, som bor i ett litet samhälle utanför Borås, som bara har modem(tills i höst. adsl)! Men men. Mitt skrivbord kommer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 :"> kanske ska ta o städa nån dag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 :"> kanske ska ta o städa nån dag :"> omöjligt att läsa filnamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 :"> kanske ska ta o städa nån dag :"> Fyfan så äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 :"> kanske ska ta o städa nån dag :"> Hur klarar du av att ens se på skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Fyfan så äckligt w0rd! Jag har ont i huvudet nu efter ha kollat på ditt skrivbord i 4 sec.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 lol. du har stavat fel på ditt skrivbord. det ska stå detta inte dätta . hur tusan kan du se dina filnamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Skulle inte förvåna mig om han har använt den bakgrunden endast till denna bild... fan vad störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Finns det någon som skulle kunna tänka sig att göra en sån här XP theme glömm ikonerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Finns det någon som skulle kunna tänka sig att göra en sån här XP theme glömm ikonerna. Inverterat tema eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Han har nog ett radeonkort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Inverterat tema eller vad? Haha, tänkte samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Ja Inverterat det ser ju coolt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 ja det är väl på tiden att nån skriver här igen, så... de blir väl jag som får visa upp mitt fina skrivbord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Lagom hemtrevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Lagom hemtrevligt jag vet... ordningen är faktist en ordinng på mitt eget lilla vis (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts