R2D2 Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Finns det inget annat program än Style XP för att få skinsen att funka ? Min "testtid" har nämligen gått ut Japp... Gå till Neowin.net's forum, och hitta uxtheme multi patcher, i customizing xp forumet. Starta om i felsäkert läge. Kör programmet. Starta om i vanligt läge. Placera alla msstyles i c:\windows\resources\themes. Skulle inte det funka kan du ersätta dll-filen manuellt..med replacer....ska hitta länkar...vänta 15 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 igentligen så skiter jag i hur bra programen är. Använde ändå aldrig StyleXP. Hade det bara för att nerladdade teman skulle funka. [EDIT] Upptäcker nu att WindowBlinds inte stöder samma teman som StyleXP Hur ska jag göra för att mina gamla vackra teman ska funka ? :'( [/EDIT] Kolla posten ovan... Förlåt för trippel-post......så jobbigt att kopiera och klistra quotes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 hög startmeny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 (redigerad) Mitt skrivbord... Eller... min gamle väns skrivbord... Redigerad 25 juli, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) fixat ny bakgrund EDIT: oj såg inte att det var skrivbordsdump inte underlägg men ni får nöja er ändå Redigerad 30 juli, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Mitt skrivbord... Eller... min gamle väns skrivbord... Vad vill du säga? helt vanligt skrivbord och inte ditt dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 fixat ny bakgrund EDIT: oj såg inte att det var skrivbordsdump inte underlägg men ni får nöja er ändå den där lilla masken me kniven i sig tycker ja ska bort.. bilden e snyggare utan den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) Nytt bakgrund snälla sno den inte!!! Redigerad 31 juli, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Snyggt som fan copstar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) Snyggt som fan copstar!! tack ska byta ut cadillacen mot en annan blev inge bra med den Redigerad 31 juli, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 hoho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Nytt bakgrund snälla sno den inte!!! Den var ruskigt ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 hoho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Den var ruskigt ful. jasså gillar du inte THE KING? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Mitt nya wallpaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) jasså gillar du inte THE KING? ( ) den behöver ju inte vara snygg bara för att presleyponken pryder den Redigerad 1 augusti, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Gjord i paint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts