xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 nehe, det säger du att den hade gjort? För att få klart några saker: Detta HAR hänt... Jag undrar för att inte det ska HÄNDA IGEN Min lösning var att få nytt Grafikkort och vänta 1h... Sådär, någon som vet om det kan vara ett skinning progg, stylexp el samurize som gjort detta? Vill gärna komma igång igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 jaha..nä Fonten Heter ADLER =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) förlåt men. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA. *EDIT* Spam? Nej, tyckde bilden såg kul ut. sorry. *EDIT* Redigerad 24 juli, 2004 av Zitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 förlåt men. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA. spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Min sån font heter facelift. Förlåt mig men HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) WindowBlinds, men det är andra tema-typ igentligen så skiter jag i hur bra programen är. Använde ändå aldrig StyleXP. Hade det bara för att nerladdade teman skulle funka. [EDIT] Upptäcker nu att WindowBlinds inte stöder samma teman som StyleXP Hur ska jag göra för att mina gamla vackra teman ska funka ? :'( [/EDIT] Redigerad 23 juli, 2004 av Shit_kid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 www.skinplant.com I menyn till vänster hittar du teman från Windows Blind, leta bara fram namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Detta är mitt Matrix inspirerade skrivbord, har pysslat ihop denna bakgrundsbilden själv också, ser inte så proffsigt ut, men so what? Den är fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 inte så stor ändring sen senast.. bara att jag har windows classic som tema.. känns skönt.. oo... va ja e alak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 gizmo, vad har du gjort nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 vadå? ska man ändra? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 (redigerad) Vad sysslar du med gizmo, vad vill du säga med rutan som kommer upp? Redigerad 24 juli, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Fan Gizmo, din hacker! w0rd Hur gör man så? jävla neoZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 (redigerad) har lagt min avatar på en på en sida som man behöver lösenord för att komma in på.. så när man försöker se min avatar måste man slå in ett användar namn och lösenord.. hade tråkigt.. skulle bara testa om de funkade.. och se hur många som blir irriterade.. Redigerad 24 juli, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 (redigerad) Var det inte nån regel att man inte för ha irriterande avatarer/signaturer? Redigerad 24 juli, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 (redigerad) ''§2.2 - Avatarer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än '' den innehåller inte störigt material.. och dess utom så är den på 0 kb.. men visst.. ska jag ändra? Redigerad 24 juli, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 ''§2.2 - Avatarer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än '' den innehåller inte störigt material.. men visst.. ska jag ändra? nänä, varje gång jag kollar i en tråd så kommer ett jävla popup upp. Värför ska du ta bort den? ta bort den nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Off Topic : Användarnamnet är : User Lösenordet är : All Så nu kan alla se gizmos avatar! Jag har enorma haxx0r skilss, Tillbaks tillämnet, posta era skrivbord nu! (Nej, ni ska inte skicka era skrivbord på posten ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 done.. så.. ingen mer offtopic.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 R2D2 hur har du fått startmenyn att se ut så där? vilket tema? Förlåt för sent svar.....har varit bortrest... Temat heter royale...sök i detta forum så hittar du.....skrev en tråd om det.... Startmenyn är bara upplåst och flyttad upp, och grejen där nere är y'z dock, numera stängt av apple. Googla så kanske du hittar....annars adda mig på MSN, johanlindblad91@hotmail.com, så skickar jag det + temat som jag har till programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts