Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

nehe, det säger du att den hade gjort?

För att få klart några saker:

Detta HAR hänt...

Jag undrar för att inte det ska HÄNDA IGEN

Min lösning var att få nytt Grafikkort och vänta 1h...

Sådär, någon som vet om det kan vara ett skinning progg, stylexp el samurize som gjort detta? Vill gärna komma igång igen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WindowBlinds, men det är andra tema-typ :huh:

igentligen så skiter jag i hur bra programen är. Använde ändå aldrig StyleXP. Hade det bara för att nerladdade teman skulle funka. ;)

[EDIT] Upptäcker nu att WindowBlinds inte stöder samma teman som StyleXP :wacko: Hur ska jag göra för att mina gamla vackra teman ska funka ? :'( [/EDIT]

Redigerad av Shit_kid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har lagt min avatar på en på en sida som man behöver lösenord för att komma in på.. så när man försöker se min avatar måste man slå in ett användar namn och lösenord.. :P

hade tråkigt.. skulle bara testa om de funkade.. och se hur många som blir irriterade.. :shifty:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R2D2 hur har du fått startmenyn att se ut så där?

vilket tema?

Förlåt för sent svar.....har varit bortrest...

Temat heter royale...sök i detta forum så hittar du.....skrev en tråd om det....

Startmenyn är bara upplåst och flyttad upp, och grejen där nere är y'z dock, numera stängt av apple.

Googla så kanske du hittar....annars adda mig på MSN, johanlindblad91@hotmail.com, så skickar jag det + temat som jag har till programmet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord