Deltanator Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Fan va snygg Wallpaper, kan du ge mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Hur gör man listan i startmenyn mindre och hur lägger man till ekoner från skrivbordet? :"> :"> Högerklicka på startmenyn, egenskaper Startmenyn - anpassa Små ikoner Antal program på startmenyn klickar du till 0, välj Rensa listan. Stoppa dina genvägar från skrivbordet till nån mapp tex. C:\genväg (man måste ha kvar genvägarna annars går det inte att ha dom på startmenyn, och du vill nog inte ha ikonerna på både skrivbordet och startmenyn (ELLER?) ) Sen tar du bara genvägarna och drar dom till startmenyn så får du som jag har! okka: Om man har ikoner på skrivbordet måste man minimera alla fönster man har igång (eller högerklicka på aktivitetsfältet, visa skrivbord) och sen dubbelkicka på ikonerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 okka: Om man har ikoner på skrivbordet måste man minimera alla fönster man har igång (eller högerklicka på aktivitetsfältet, visa skrivbord) och sen dubbelkicka på ikonerna! Joo, det har du rätt i...men vadå, lite motion har väll aldrig skadat! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Mitt: (Inget att skryta med, men rätt nöjd.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Fan va snygg Wallpaper, kan du ge mig? http://www.news.navy.mil/management/photod...N-7443J-001.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Gjorde nyss i Samurize: http://www.home.no/fraginz/Skrivbord.jpg Har desvärre inte orkat göra bildernas bakrund transparent, så det får va vitt runt om kring.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Gjorde nyss i Samurize: http://www.home.no/fraginz/Skrivbord.jpg Har desvärre inte orkat göra bildernas bakrund transparent, så det får va vitt runt om kring.... WOW!! Jag har namnsdag idag såg jag på ditt Samurize grejs!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 HUUUUUUUUUUUUUGE, lite för stor och enkel tycker jag, men huvudsaken är ju att du gillar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) aha! svartalbumormen har smygit sig in i dumburken! Redigerad 13 juli, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) fan vad långt bak tråden var :E Edit: nu har jag fixat o donat lite :f Redigerad 22 juli, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 sexigt värre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 fan vad långt bak tråden var :E ge mig, nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 fan vad långt bak tråden var :E hmm, gissar på litestep? snyggt var det ju, men lite "ofunktionell", tar ju upp jedrans plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) nytt edit* nu så! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/skrivbord3562453.JPG Redigerad 22 juli, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Edit: nu har jag fixat o donat lite :f KYaa!! chobits, ge, ge ,ge!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 nytt edit* nu så! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/skrivbord3562453.JPG fan va snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Jag testade att göra en theme det blev skit fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 hmm, det där såg missbildat ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts