StellHell Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Mohaha! Har hittat ett snyggt wallpaper till mina dual! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 © Stellan Pettersson säger jag bara.. Så ni vet det.. Du fick gubbarna från en sån där lapp där det står att man ska ha skydd på sig när man jobbar med olika verktyg och så va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Mohaha! Har hittat ett snyggt wallpaper till mina dual! ba en fråga hur dual? annars rätt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Två skärmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Du fick gubbarna från en sån där lapp där det står att man ska ha skydd på sig när man jobbar med olika verktyg och så va? Tänk dig en sån gubbe utan rött nånstans.. @Gurgel: Fattar inte din fråga riktigt.. men jag antar att du undrar vad/hur dual funkar.. Kolla på denna bilden så kanske du fattar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) Posted: Jun 28 2004, 18:25 Mohaha! Har hittat ett snyggt wallpaper till mina dual! hur får du de grönt o svart nere vid start-panelen??? ja kan bara få silver, olivgrön o classic.... EDIT: har hittat de.... Redigerad 29 juni, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Tänk dig en sån gubbe utan rött nånstans.. Ja du tog sånna gubbar och färglade vissa delar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 hur får du de grönt o svart nere vid start-panelen??? ja kan bara få silver, olivgrön o classic.... EDIT: har hittat de.... Han har laddat ner en bilnd har jag oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Tänk dig en sån gubbe utan rött nånstans.. @Gurgel: Fattar inte din fråga riktigt.. men jag antar att du undrar vad/hur dual funkar.. Kolla på denna bilden så kanske du fattar.. jao jag trodde det men var inte helt säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 hur får du de grönt o svart nere vid start-panelen??? ja kan bara få silver, olivgrön o classic.... EDIT: har hittat de.... Jag har fixat det själv.. Välj klassisk stil och ändra skiten i egenskaper>utseende sen.. @ Patrik: WindowsBlind suger ju getpung..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 @ Patrik: WindowsBlind suger ju getpung..! WindowsBlinds äger ju. vad tycker du é fel me de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 WindowsBlinds äger ju. vad tycker du é fel me de? "Original and best.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Ny bakgrund... skitsexig tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Hittade Vigges White Bulb tema på samurize.com, ändrade och la till lite, för att passa mig, tog nästan hela dagen. Ganska nöjd Mitt webbhotell brukar dumma sig, så jag har 2 mirrors till filen... Mirror 1 Mirror 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Hittade Vigges White Bulb tema på samurize.com, ändrade och la till lite, för att passa mig, tog nästan hela dagen. Ganska nöjd Mitt webbhotell brukar dumma sig, så jag har 2 mirrors till filen... Mirror 1 Mirror 2 Har du virus på datorn? 96% CPU-usage Nu är det stilrent och fint på skrivbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 (redigerad) Har du virus på datorn? 96% CPU-usage Nu är det stilrent och fint på skrivbordet säljs hela sverige? hur mycket? näe, skojade bara själv gillar jag typ spel, vapen, fordons bakgrunder Redigerad 5 juli, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 säljs hela sverige? hur mycket? näe, skojade bara själv gillar jag typ spel, vapen, fordons bakgrunder Mohahaha, Blocket kanske borde ändra lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Kontrollpanalen -> Bildskärm -> Utseende -> Effekter -> Väl Cleartype på metod för att uyjämna skärmteckensnitt. hur gör man det där på Win2000 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Har du virus på datorn? 96% CPU-usage Nää...P2 300Mhz med många *host*fildelnings*host* program igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 My skribord is tha shit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts