Gof Skrivet 26 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2012 Finns ju flera tillägg som fixar skiten. Bästa tillägget ska tydligen göra så att det ser ut som Windows 7. Känns... stabilt. Unity är ju till och med sämre, usch. Pantheon, xfce och till och med gnome är sjukt mycket bättre. Unity är inte guds gåva, måhända. Men jag gillar det. c: På mina laptops som jag haft som bara används för att ta anteckningar med och se på film, typ, så fungerar det alldeles utmärkt. 8D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2013 fedt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2013 Plötsligt har man Windows 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2014 Hittade nyss en fantastisk fin bild att ha som skrivbordsbakgrund. Naaaawwwwwww! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2014 Har kört dubbla skärmar ett tag nu. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2014 Nu har jag två skärmar med samma upplösning. Heftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2014 Nu har jag två skärmar med samma upplösning. Heftigt. ?!?!?!? Var det dig jag såg på reddit eller har du baxat samma bakgrundsbilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2014 (redigerad) ?!?!?!? Var det dig jag såg på reddit eller har du baxat samma bakgrundsbilder? Det kanske var mig du såg!? ;P ;P Redigerad 24 augusti, 2014 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2014 (redigerad) Någon av er som har lust att länka till bakgrunderna? #tackpåförhand Redigerad 25 augusti, 2014 av RavenE 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2014 http://www.reddit.com/r/gaming/comments/2eblek/waiting_to_save_up_for_a_3rd_monitor_but_this/ Finns i kommentarerna någonstans. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2015 rätt tung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2015 (redigerad) lirikThump Finns det förresten någon som faktiskt har uppe sitt skrivbord? För min del så är enda gången jag ser mitt skrivbord när jag precis startat datorn. I själva verket ser det ut så här för jämnan: Redigerad 9 juni, 2015 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2015 (redigerad) lirikThump Finns det förresten någon som faktiskt har uppe sitt skrivbord? För min del så är enda gången jag ser mitt skrivbord när jag precis startat datorn. I själva verket ser det ut så här för jämnan: Snyggt skare va! Redigerad 9 juni, 2015 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2015 (redigerad) Win10 är snyggt iaf. Redigerad 16 juli, 2015 av Gof 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2015 (redigerad) Det var dags att uppdatera Windowspartitionen! Tian känns som en stabil uppgradering. Men OSX är fortfarande herre på täppan. Redigerad 16 augusti, 2015 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2016 Använt W10 ett tag nu. Gillar det faktiskt! + No Man's Sky hype! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 november, 2016 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2016 Yeah. Nice and clean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 december, 2016 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2016 2016-11-16 at 19:40, Henkibojj skrev: Yeah. Nice and clean. Vilken GRÄSLIG färg på startmenyn 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts