StellHell Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 ugh, jobbig bakgrund den är fet! 2pixlar hög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 den är fet! 2pixlar hög! bred menar du väl? hög går ju inte, den är ju blir ju gradvis vitare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 bred menar du väl? hög går ju inte, den är ju blir ju gradvis vitare nej..! den har måtten 2x1280 sen tar man anpassad så blir den så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Nytt tema http://dstar.mine.nu/~tobbe/aston_desktop.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Nytt tema http://dstar.mine.nu/~tobbe/aston_desktop.jpg Svårslaget.. Kan du inte skicka länk till grejerna? Snääälla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) nej..! den har måtten 2x1280 sen tar man anpassad så blir den så.. haha, skumt Edit: varför inte ta sida vid sida då? Redigerad 18 juni, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Zyber: Fy fan va lääckert!! Vart hittade du temat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Zyber: Fy fan va lääckert!! Vart hittade du temat? astonshell.com kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 haha, skumt Edit: varför inte ta sida vid sida då? Då får du inte ut effekten.. Det blir ju så bara för att det är 2pixlar som dras ut till 1024.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) http://upload.gtaportal.com/Mitt_skrivbord.PNG Mitt..:"> Bilden i bakgrunden har jag tagit själv sen sparat i svart och vitt , snyggt det blev om jag får säga det själv :"> För er some inte ser så är det russskaa pansarvagnar Redigerad 18 juni, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Nytt tema http://dstar.mine.nu/~tobbe/aston_desktop.jpg DC ++ ser man på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 thotim: Man passar väl på när man sitter här på dreamhack Temat finns på astonshell.com, har även lite plugins från samma sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 mitt blygsamma skrivbord ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) snygg bakgrundsbild grual! *EDIT* din var också snygg panimala Redigerad 18 juni, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) mitt blygsamma skrivbord ( ) Äntligen ett LINKIN PARK fan, den där bakgrunden är skivomslaget på deras första skiva!! Fås bara på deras fansite toolkit Redigerad 19 juni, 2004 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Äntligen ett LINKIN PARK fan, den där bakgrunden är skivomslaget på deras första skiva!! Fås bara på deras fansite toolkit det är inte från deras första skiva... vad jag vet så har dom inte haft det på nån cd förutom typ "uttunnad" i bakgrunden eller är jag helt ute och cyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Här är mitt (det är väl bara jag som tycker det är snyggt... )! Lägg INTE märke till alla ikoner på skrivbordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Här är mitt (det är väl bara jag som tycker det är snyggt... )! Lägg INTE märke till alla ikoner på skrivbordet... SHIT VA SNYGGT TEMA!!!!!!! länk requested Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 SHIT VA SNYGGT TEMA!!!!!!! länk requested http://gs455.no-ip.org/Sajt/Tribute2.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Ta-daa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts