Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 @epix: Det coolaste är ju att jag är med på ditt skrivbord. (Mitt MSN-nick är just we can't go on together- with suspicious minds, era sopptunnor)... De förstörde allt!!!! Närå! men det där kan jag kalla stilrent.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 De förstörde allt!!!! Närå! men det där kan jag kalla stilrent.. mm, det är fint med inte-ett-skit-på-skrivbordet, jag kanske ska rensa lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Mitt fina skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jo, jag gillar stilrent. Gurgel: Hot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Svart text på riktigt mörkgrått? Nej tack. OnT: Ok, jag är beroende av terminaler Vad gör du i dina terminaler då?(Förutom att skriva dir och ogiltiga kommandon ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) Uppdaterat. Redigerad 17 juni, 2004 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 är det inte jobbigt med vitt/svart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Nej, jag älskar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 epix, vi har rätt lika.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) epix, vi har rätt lika.. Vart hittade du den backgrunden? hmm äntligen någon som lyssnar på elvis Redigerad 17 juni, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) Copstar: Jag har gjort den själv! btw, Elvis är kung! edit: Bakgrunden ligger i raren, de går inte ladda upp bmp och den är väldigt känslig.. btw, om du vill ha den i rätt upplösning så öppnar du den i paint och ändrar längden till 800, 1024 eller vad du vill ha.. lamt4.rar Redigerad 17 juni, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 hur kan ni ha så många ikoner på skrivbordet?? Helt värsta överproppat då. jag har allt i mappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 hur kan ni ha så många ikoner på skrivbordet?? Helt värsta överproppat då. jag har allt i mappar Alla ikoner jag har är gta editorer och saker till zmodeler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 epix, vi har rätt lika.. Svart äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Svart äger. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Nej. Åjo! Mycket och ofta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Nej. Grått ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) Nej. Grått ska det vara. fan för grått! Svart. Edit: Kalla mig n00b (blir kallad n00b) men vart får ni tag på alla dessa skins til xp? Har skaffat xp nyligen :"> :"> Redigerad 18 juni, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Nej. Grått ska det vara. Nej. Svart ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 epix, vi har rätt lika.. ugh, jobbig bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts