Everest Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Före: Efter: klar förbättring.. Tankat StyleXP ser jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Tankat StyleXP ser jag.. kan mycket väl vara WindowBlinds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 kan mycket väl vara WindowBlinds Kanske, jag kör WB, bättre än StyleXP faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Mitt skrivbord, enkelt, stilrent http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/skrivborblabgksd.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 det där e ju inte stilrent, det är ju fullt med ikoner på skrivbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Tror han menade förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Tror han menade förövrigt. det förstår väl jag med, men ett skrivbord blir inte stilrent förrns man har städat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Orka greja med samurize och massa teman? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) Här är mitt på min andra dator Redigerad 15 juni, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Grym! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Här är mitt på min andra dator hur fick du till det svart vid startmenyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Så!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Oh man lär sig nått nytt varje dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Du kan ju göra egna.. jag är nöjd med mitt egna..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 hehe, det var ju på win95-tiden man tyckte det var skojj att grejja med detdär =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Du kan ju göra egna.. jag är nöjd med mitt egna..! Svart text på riktigt mörkgrått? Nej tack. OnT: Ok, jag är beroende av terminaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 hehe, det var ju på win95-tiden man tyckte det var skojj att grejja med detdär =P w0rd Stell: Jag visste redan de där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Svart text på riktigt mörkgrått? Nej tack. OnT: Ok, jag är beroende av terminaler jag säger bara ett ord: orka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 @epix: Det coolaste är ju att jag är med på ditt skrivbord. (Mitt MSN-nick är just we can't go on together- with suspicious minds, era sopptunnor)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts