Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Hur är det med VMWare, sänker det datorprestanda mycket? :wub:

Alltså, när du har det igång så snor det ju ganska mycket beroende på hur mycket du ställt in att den får ta. Har själv ställt in den för att ta t.ex. 2 av mina 4 gb.

Jag har ju ingen erfarenhet av en Mac men tycker att det flyter på ganska duktigt. Windows har jag testat att byta över till någon gång och då märktes det. Å andra sidan ser jag ingen direkt nytta i att använda båda "samtidigt".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, när du har det igång så snor det ju ganska mycket beroende på hur mycket du ställt in att den får ta. Har själv ställt in den för att ta t.ex. 2 av mina 4 gb.

Jag har ju ingen erfarenhet av en Mac men tycker att det flyter på ganska duktigt. Windows har jag testat att byta över till någon gång och då märktes det. Å andra sidan ser jag ingen direkt nytta i att använda båda "samtidigt".

Okej, men det där sista bara, menar du att du kan boota bara mac då?

Eller är det bättre att följa guide och göra en "Riktig" (?) dualboot? Funderar nämligen på att göra det sistnämnda :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, men det där sista bara, menar du att du kan boota bara mac då?

Eller är det bättre att följa guide och göra en "Riktig" (?) dualboot? Funderar nämligen på att göra det sistnämnda :ph34r:

Nej, det jag menar är att minimera os x till ett lite mindre fönster och använda båda samtidigt. Det märks av, i alla fall på Windows (7).

Angående Hackintosh och allt med Os x så är ju känslan bara komplett ändå med en riktig mac. :/

Men fråga Yukoai (går det att stava rätt xD) om det där med Hackintosh (eller det mesta om det :D) :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det jag menar är att minimera os x till ett lite mindre fönster och använda båda samtidigt. Det märks av, i alla fall på Windows (7).

Angående Hackintosh och allt med Os x så är ju känslan bara komplett ändå med en riktig mac. :/

Men fråga Yukoai (går det att stava rätt xD) om det där med Hackintosh (eller det mesta om det :D ) :o

Jo det är klart, men tänkta köra o testa lite och så, blir nog en mac vid nästa köp. Men känns lite dumt när man står här med en knappa halvåret gammal PC. :ph34r:

Nåväl, tack får snacka med han :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord