Adrian G Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Hur är det med VMWare, sänker det datorprestanda mycket? Alltså, när du har det igång så snor det ju ganska mycket beroende på hur mycket du ställt in att den får ta. Har själv ställt in den för att ta t.ex. 2 av mina 4 gb. Jag har ju ingen erfarenhet av en Mac men tycker att det flyter på ganska duktigt. Windows har jag testat att byta över till någon gång och då märktes det. Å andra sidan ser jag ingen direkt nytta i att använda båda "samtidigt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Alltså, när du har det igång så snor det ju ganska mycket beroende på hur mycket du ställt in att den får ta. Har själv ställt in den för att ta t.ex. 2 av mina 4 gb. Jag har ju ingen erfarenhet av en Mac men tycker att det flyter på ganska duktigt. Windows har jag testat att byta över till någon gång och då märktes det. Å andra sidan ser jag ingen direkt nytta i att använda båda "samtidigt". Okej, men det där sista bara, menar du att du kan boota bara mac då? Eller är det bättre att följa guide och göra en "Riktig" (?) dualboot? Funderar nämligen på att göra det sistnämnda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Vansinnigt vackra färger i den bilden! Är det du som har tagit den? Finns den att tillgå i 1680 x 1050? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Okej, men det där sista bara, menar du att du kan boota bara mac då? Eller är det bättre att följa guide och göra en "Riktig" (?) dualboot? Funderar nämligen på att göra det sistnämnda Nej, det jag menar är att minimera os x till ett lite mindre fönster och använda båda samtidigt. Det märks av, i alla fall på Windows (7). Angående Hackintosh och allt med Os x så är ju känslan bara komplett ändå med en riktig mac. :/ Men fråga Yukoai (går det att stava rätt xD) om det där med Hackintosh (eller det mesta om det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Använder denna som bakgrundsbild. Blir nästan lite patriotisk . However, mycket snygg bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Nej, det jag menar är att minimera os x till ett lite mindre fönster och använda båda samtidigt. Det märks av, i alla fall på Windows (7). Angående Hackintosh och allt med Os x så är ju känslan bara komplett ändå med en riktig mac. :/ Men fråga Yukoai (går det att stava rätt xD) om det där med Hackintosh (eller det mesta om det ) Jo det är klart, men tänkta köra o testa lite och så, blir nog en mac vid nästa köp. Men känns lite dumt när man står här med en knappa halvåret gammal PC. Nåväl, tack får snacka med han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Jag lever kvar i 9:e Maj, One Love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Jag lever kvar i 9:e Maj, One Love. Snygga färger! Lite för rasta för mig dock. Jag är ju den hårda metalmannen som inte vill visa sina känslor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 http://pici.se/thumbs/t_DJmqJWLRU.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Vansinnigt vackra färger i den bilden! Är det du som har tagit den? Finns den att tillgå i 1680 x 1050? Nä, inte jag som tagit den. Den finns i 2048x1536 här: http://kirabara.com/wp-content/uploads/200...summer-time.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Mass Effect 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Nä, inte jag som tagit den. Den finns i 2048x1536 här: http://kirabara.com/wp-content/uploads/200...summer-time.jpg Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Oh wow, mycket fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 I made it myself. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Mitt är finast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Raaaawr http://pici.se/pictures/LfrwtRYrJ.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Mitt skrivbord sedan igår då jag rensade... well. Inte lite. http://pici.se/thumbs/t_iFOkYFcTV.gif Ganska snyggt enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Snyggt!, Länka till bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts