MiRRe Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Jak älskar Glasklart. Åh jag funderade på det men ville se det först, nu ska det användas Så här ser mitt skrivbord ut just nu... Egen tagen bild ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Egen tagen bild ? Japp, tog den för någon månad sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Skoldatorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Åh jag funderade på det men ville se det först, nu ska det användas Tänk på att du kan använda något annat tema som bakgrund då. Glasklart har nämligen ingen så om du lägger som så här i Winterboard: Glasklart Tema med wallpaper (i mitt fall Leopard Aurora) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Tänk på att du kan använda något annat tema som bakgrund då. Glasklart har nämligen ingen så om du lägger som så här i Winterboard: Glasklart Tema med wallpaper (i mitt fall Leopard Aurora) Ja jag har velat ha så man kan ha eget wallpaper, men kan man bara ta den t.ex såhär Glasklart + User wallpaper, går det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Ja jag har velat ha så man kan ha eget wallpaper, men kan man bara ta den t.ex såhär Glasklart + User wallpaper, går det ? Vet inte vad det gör. Men du kan ju använda ssh för att lägga in ditt alldeles egna tema. Och släng hit disc-aid guiden tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Äntligen bestämde jag mig för ett wallpaper, det blev så här : Och Adrian, jag tror inte du behöver en guide till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Åh, fint skin. Vad använder du? Funderar på att pimpa min mac lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 (redigerad) Åh, fint skin. Vad använder du? Funderar på att pimpa min mac lite. Tack. Jag har skräddarsytt det hela lite gran.. Försökte mig på Docken också men den är under konstruktion kan man säga. Fick inte Candy Bar att funka till 100. Ikonerna; Smoothicons Tapeten; Colour Wood (Flera ikoner här i samma familj) Datumgrejen; GeekTool (Tutorial kan kanske vara av värde, iaf för mig. Läs en av kommentarerna här isf) Redigerad 10 maj, 2009 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 (redigerad) Såhär ser det ut hos mig just nu: http://pici.se/thumbs/t_cDgDwBXXc.gif Redigerad 11 maj, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 VMWare is teh shit! Hm, tog visst fel screenie, men det får duga. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 VMWare is teh shit! Hm, tog visst fel screenie, men det får duga. =) Snyggt måste jag säga, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 http://pici.se/thumbs/t_fVIhBAthT.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Dualscreen myes. http://pici.se/thumbs/t_NgtMpcLGG.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 (redigerad) Nada spectacular here... har inte brytt mig alls om hur mitt skrivbord ser ut det senaste året. Redigerad 17 maj, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 (redigerad) Nada spectacular here... har inte brytt mig alls om hur mitt skrivbord ser ut det senaste året. [attach] Hur går det i CSS förresten? Kom på det när jag såg ikonen <: Edit: Tog en dump jag med. http://data.fuskbugg.se/skalman01/skerermdump.PNG Redigerad 17 maj, 2009 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Nu har jag städat min laptop, då passade jag också på att byta bakgrund: http://pici.se/pictures/jtsCPYeVW.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 VMWare is teh shit! Hm, tog visst fel screenie, men det får duga. =) Hur är det med VMWare, sänker det datorprestanda mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts