Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Måste bara höra att eftersom jag har Gruppled vad är SBSettings ?

Ditt nya var snyggt :innocent:

Testa att trycka uppe där det står iPod så märker du. Men SBSettings är inget som stör egentligen, men gillar man inte det så är det bara att ta bort. Gruppled försvinner inte för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara höra att eftersom jag har Gruppled vad är SBSettings ?

Ditt nya var snyggt :innocent:

SBSettings är en liten störande sak som ploppar fram om du drar fingret från statusbar (längst upp) och ner eller klickar där med två fingrar samtidigt.

Kan vara användbar men för mig ploppade den upp lite hela tiden till ingen nytta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testa att trycka uppe där det står iPod så märker du. Men SBSettings är inget som stör egentligen, men gillar man inte det så är det bara att ta bort. Gruppled försvinner inte för det.

Inte på iPhone? Jag har inget där uppe,

SBSettings är en liten störande sak som ploppar fram om du drar fingret från statusbar (längst upp) och ner eller klickar där med två fingrar samtidigt.

Kan vara användbar men för mig ploppade den upp lite hela tiden till ingen nytta.

Skulle faktiskt vilja ha den tror jag, är det den man kan enkelt få ner och ända ljuset och sånt ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst försvann Gruppled :innocent:

Inte på iPhone? Jag har inget där uppe,

Skulle faktiskt vilja ha den tror jag, är det den man kan enkelt få ner och ända ljuset och sånt ?

Du trycker där det står Telia (om det är din operatör ^_^)

SBSettings kan du aktivera Wifi, bluetooth, 3g, brightness och ett antal andra grejor med.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst försvann Gruppled :innocent:

Du trycker där det står Telia (om det är din operatör :lol:)

SBSettings kan du aktivera Wifi, bluetooth, 3g, brightness och ett antal andra grejor med.

Halebop, men det står Telia ^_^

Men nej jag har ingen sån, trycker på telia, försöker dra men den finns inte där. Får isf installera den själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord