SimonJ Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Fick byta på laptopen också Sjukt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Sjukt snyggt! Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 BRUUUUUUUURMARK http://pici.se/thumbs/t_pAHiUimMD.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Gruppled installerade ju SBSettings, det drygaste som finns Synd, jag gillade bakgrunden. Abstract wallpaper pack. Jobbigt i längden med 50+ rotation. Vill ha ett tema med snyggt wallpaper, ikoner och sånt bryr jag mig inte om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Gruppled installerade ju SBSettings, det drygaste som finns Synd, jag gillade bakgrunden. Måste bara höra att eftersom jag har Gruppled vad är SBSettings ? Ditt nya var snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Måste bara höra att eftersom jag har Gruppled vad är SBSettings ? Ditt nya var snyggt Testa att trycka uppe där det står iPod så märker du. Men SBSettings är inget som stör egentligen, men gillar man inte det så är det bara att ta bort. Gruppled försvinner inte för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Måste bara höra att eftersom jag har Gruppled vad är SBSettings ? Ditt nya var snyggt SBSettings är en liten störande sak som ploppar fram om du drar fingret från statusbar (längst upp) och ner eller klickar där med två fingrar samtidigt. Kan vara användbar men för mig ploppade den upp lite hela tiden till ingen nytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Testa att trycka uppe där det står iPod så märker du. Men SBSettings är inget som stör egentligen, men gillar man inte det så är det bara att ta bort. Gruppled försvinner inte för det. Inte på iPhone? Jag har inget där uppe, SBSettings är en liten störande sak som ploppar fram om du drar fingret från statusbar (längst upp) och ner eller klickar där med två fingrar samtidigt. Kan vara användbar men för mig ploppade den upp lite hela tiden till ingen nytta. Skulle faktiskt vilja ha den tror jag, är det den man kan enkelt få ner och ända ljuset och sånt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 (redigerad) Testa att trycka uppe där det står iPod så märker du. Men SBSettings är inget som stör egentligen, men gillar man inte det så är det bara att ta bort. Gruppled försvinner inte för det. Visst försvann Gruppled Inte på iPhone? Jag har inget där uppe, Skulle faktiskt vilja ha den tror jag, är det den man kan enkelt få ner och ända ljuset och sånt ? Du trycker där det står Telia (om det är din operatör ) SBSettings kan du aktivera Wifi, bluetooth, 3g, brightness och ett antal andra grejor med. Redigerad 24 april, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Visst försvann Gruppled Du trycker där det står Telia (om det är din operatör ) SBSettings kan du aktivera Wifi, bluetooth, 3g, brightness och ett antal andra grejor med. Halebop, men det står Telia Men nej jag har ingen sån, trycker på telia, försöker dra men den finns inte där. Får isf installera den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Visst försvann Gruppled Nyet. Man går in i Cydia och avinstallera SBSettings. Sen är allt som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Nyet. Man går in i Cydia och avinstallera SBSettings. Sen är allt som vanligt. Gruppled försvann visst för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 http://pici.se/pictures/large/KtOXxOHvD.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Ny skärm = Ny upplösning = Nytt wallpaper http://pici.se/thumbs/t_uPvnRiPgJ.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Warlock Keys v4,1.exe känns säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Warlock Keys v4,1.exe känns säkert Program för att binda om WC3-Knappar när man spelar Warlock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Jak älskar Glasklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 (redigerad) Så här ser mitt skrivbord ut just nu... http://pici.se/pictures/mDqXrbuEG.jpg Redigerad 3 maj, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Program för att binda om WC3-Knappar när man spelar Warlock. Åh lol. Trodde det var random serial nerladdad från thekeys.ws Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts