R2D2 Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Folk som använder Miranda spenderar mängder med tid på att försöka få det att se ut som Adium så om du tittar på t.ex. neowin-forumet ska du nog kunna hitta en guide eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Update Först behöver du tillägget Modern Contact List: http://addons.miranda-im.org/details.php?a...ile&id=3809 Lättast att ladda ner ett befintligt skin att utgå ifrån: http://www.deviantart.com/#catpath=customi...nda&order=9 Gör en ny mapp i mirandas root-mapp som du döper till Skins som du lägger ditt nya skin i. Därefter får du prova dig fram, följa guider som följer med skinnet och testa runt själv tills du blir nöjd. Dessa två poster kändes plötsligt aktuella igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Johnny Bravo är mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 (redigerad) Hihi Redigerad 5 februari, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Johnny Bravo är mannen. Haha! Jag tittade alltid på Johnny Bravo när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Haha! Jag tittade alltid på Johnny Bravo när jag var liten. Du är fortfarande liten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Du är fortfarande liten! Det är du med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Humdidum. http://pici.se/thumbs/t_GoukzNWgT.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Man måste bara älska msn-klienten Adium, man kan verkligen justera alla aspekter på dess utseende. Dessutom har den support för facebook-chatten som ni ser, mycket användbart! Har polare som använder det, har jag för mig, och ibland kommer inte deras meddelanden fram. Irriterande för oss andra då man vissa gånger tror att man ignoreras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Det är du med. Inte lika mycket längre Har polare som använder det, har jag för mig, och ibland kommer inte deras meddelanden fram. Irriterande för oss andra då man vissa gånger tror att man ignoreras. Hände när Duden skulle skicka till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Inte lika mycket längre Hände när Duden skulle skicka till mig Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Du är fortfarande liten! Ja, men inte så liten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Hur vet du det? Du sa det till mig någon gång. Jag hade skickat offline meddelande. Du fick det och svarade, jag fick inget då. Kan ha varit mitt internet men när Tackleberry började snacka om det så, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Du sa det till mig någon gång. Jag hade skickat offline meddelande. Du fick det och svarade, jag fick inget då. Kan ha varit mitt internet men när Tackleberry började snacka om det så, ja. Jag skrev till dig när du var offline, det var nog bara det som inte funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 http://pici.se/pictures/BgqiAGnFQ.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Här är en bild på mitt skrivbord. wtf. Är din dator nog bra för GTA IV men du kör i 800x600? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 wtf. Är din dator nog bra för GTA IV men du kör i 800x600? 800x600? Han har väl bara förminskat bilden. Det där är mindre än 800x600 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 800x600? Han har väl bara förminskat bilden. Det där är mindre än 800x600 iaf. Ja, jag har förminskat bilden så att den inte skulle bli så stor. Gof: Jag kör GTA IV i 800x600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 wtf. Är din dator nog bra för GTA IV men du kör i 800x600? Hint: På en bild med 800x600 hade taskbaren och alla ikoner varit lika stora som i vilken upplösning som helst, arbetsytan verkar mindre bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Jag söker efter en remake av den klassiska bakgrundsbilden av Windows. Det är en WRC rally bil som kör längst med kullen typ. Gärna i flera olika upplösningar, och finns det andra versioner av originalet så posta gärna dem också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts