RavenE Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Jag är lite sugen på att skaffa Mac faktiskt. Men jag vet inte varför. Fungerar samma program som på PC? Hur är det med spel och sådant? Har bara använt Mac en gång, men det var för att göra en film, så jag hade inte tid att leka runt i själva OS:et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Jag är lite sugen på att skaffa Mac faktiskt. Men jag vet inte varför. Fungerar samma program som på PC? Hur är det med spel och sådant? Har bara använt Mac en gång, men det var för att göra en film, så jag hade inte tid att leka runt i själva OS:et. Nej samma program funkar inte på mac. Det är uppbyggt på helt annat sätt, använder inte dll och exe-filer t.ex. Däremot släpps många program för båda plattformarna och vissa spel. Men ska man spela är det bäst att installera XP på en partition och lira därifrån. Men du kan såklart läsa doc, txt, jpg, html-filer osv på en mac, sånt är samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Jag är lite sugen på att skaffa Mac faktiskt. Men jag vet inte varför. Fungerar samma program som på PC? Hur är det med spel och sådant? Har bara använt Mac en gång, men det var för att göra en film, så jag hade inte tid att leka runt i själva OS:et. Se till att skaffa tillräckligt stor hårddisk, Så kan du köra dualboot, alltså ha en separat installation av valfritt windows-operativ att köra när du behöver komma åt windowsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Se till att skaffa tillräckligt stor hårddisk, Så kan du köra dualboot, alltså ha en separat installation av valfritt windows-operativ att köra när du behöver komma åt windowsprogram. Ah, smart. Synd att det inte går att installera Mac OS på en PC-dator(?), vore skönt att kunna testa det ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Ah, smart. Synd att det inte går att installera Mac OS på en PC-dator(?), vore skönt att kunna testa det ett tag. Tanka iDeneb. Funkar 100% om du har lite flyt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Tanka iDeneb. Funkar 100% om du har lite flyt. Hur ställer sig den releasen mot iPC och iATKOS, bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Hur ställer sig den releasen mot iPC och iATKOS, bättre? Jag har hört att den ska vara den lättaste och bäst fungerande "in the box". Jag körde den i några månader innan jag köpte en mini, allting fungerade (fick dock köra med PCI-ethernet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Lite EPIC! ' Lappen med Win 7. Funakr otroligt bra. Lite förvånande med tanke på hårdvaran: 1.6 ghz Pentium Dual Core 1 gb RAM 40 gb HDD Redigerad 25 januari, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 http://upl.gizgiz.nu/files/desktop_thumb.jpg D'aaw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Nytt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Nytt: http://i486.photobucket.com/albums/rr223/G...bdbdbdbdbbd.jpg Usch! Hur orkar du titta på det där varenda gång du svänger förbi skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Usch! Hur orkar du titta på det där varenda gång du svänger förbi skrivbordet? Nja, jag använder inte den. Fick den idag så jag bara visade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) - Redigerad 15 februari, 2023 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Skaffade denna idag, minns inte var jag tog (jaja, kopierade) den ifrån, men det är en mysig bild i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Lite EPIC! Wall-Paper plz? Redigerad 29 januari, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Wall-Paper plz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 This is how I roll... Man måste bara älska msn-klienten Adium, man kan verkligen justera alla aspekter på dess utseende. Dessutom har den support för facebook-chatten som ni ser, mycket användbart! Finns det någon motsvarighet till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 http://img136.imageshack.us/img136/9386/picture35ih8.th.jpg Väldigt originellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Finns det någon motsvarighet till PC? Inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Inte vad jag vet. Miranda är väl något liknande? Fast det är ju mycket mer än bara msn. Sedan vet jag inte exakt hur mycket man själv kan ändra, men det var rätt mycket om jag uppfattade det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts