KalleR Skrivet 1 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Testar Windows 7 på laptopen~ http://img88.imageshack.us/img88/8766/screenbs4.png Verkar rätt bra. Det ända som är bra layoutmässigt är "visa skrivbordet" längst ner till höger. I övrigt är det hemskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Det ända som är bra layoutmässigt är "visa skrivbordet" längst ner till höger. I övrigt är det hemskt Det känns ganska obekvämt just nu men jag tror att det är en vanesak och när man väl är van kanske det blir väldigt smidigt. Hursomhelst så känns det väldigt snabbt! Fast jag borde pröva det på min stationära dator också för att se hur det är där, det känns som att Vista slukar en del av datorns prestanda i spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 (redigerad) Vad för ändringar kommer det att göras på Windows 7 gentemot det som fanns i Vista? ------ EDIT: Lite nytt Redigerad 3 januari, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Vad för ändringar kommer det att göras på Windows 7 gentemot det som fanns i Vista? DX11, lite mer större ändringar av kärnan, UAC finns inte. Massor av små ändringar men ändå en stor ändring. Längtar avsevärt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Starwars http://pici.se/thumbs/t_FNsdIOzgo.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Här är en bild på mitt skrivbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 http://img352.imageshack.us/img352/9598/desktopvk1.th.png Inbjudane, inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Laptopen, städat och i ordning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Aja, lite bättre än original XP temat iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 http://pici.se/thumbs/t_tYQfJOeLz.gif Piffade till lite efter formateringen. Oh! Snyggt! Kan man få wp och gärna stället du fick den från (så att jag kan leta efter fler liknande). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 (redigerad) lol nvm.. Redigerad 15 januari, 2009 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 SlanXP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Så här ser det ut på min egna bärbara dator. http://pici.se/pictures/fAjMjReOw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Så här ser det ut på min egna bärbara dator. Vilket smaskigt skrivbord du har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Vilket smaskigt skrivbord du har! Jag vet, vill du smaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Jag vet, vill du smaka? Thanks but I'm fine! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Ärrtvå har sålt iväg in dator och fått en Macbook: http://img223.imageshack.us/img223/7738/picture1pw7.jpg Alltså jävlar. Musplattan har redan förändrat mitt liv. Dra runt med ett finger = röra musen som vanligt. Trycka ner plattan i mitten = vanlig klick, trycka ner plattan i nedre högra hörnet = högerklick. Dra med två fingrar = scrolla. Dra med tre fingrar = gå framåt och bakåt i webbläsaren. Dra med fyra fingrar = få fram exposé för att byta program. Docken är överfull och allt är nytt för mig men jag är redan otroligt nöjd. Och alla småsaker - webbkamera finns inbyggt i skärmen och mick (som låter bra!) finns genom några hål i chassit. Hela datorn är gjord i aluminium och är hur skön som helst. Jag är kär helt enkelt. Lite saker har jag kvar att lära mig (vad är det för kortkommando för att markera adressraden t.ex.?) men överlag känns allt perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Lite saker har jag kvar att lära mig (vad är det för kortkommando för att markera adressraden t.ex.?) men överlag känns allt perfekt. Command + L. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Command + L. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Tack Sådär kände jag också när jag skaffade mac. Fortfarande lika härligt. Tips: flytta aldrig omkring fönster som man gör på PC, växla program med cmd+tab eller med docken och växla fönster i samma program med cmd <>-knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts