Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Yeyy!

TEO! Skitbra program om vem som helst frågar mig :P

Det var väl alldeles för lätt? Jag klarade genom det utan större problem utan att ens ha öppnat boken. Sedan kom jag in till trafikskolan och fick sitta vid riktiga program och det var bra mycket svårare än TEO. Ibland var det svårt att klara frågorna till och med fast man läste direkt ur boken.

Visserligen har ju du 2009, kanske är skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var väl alldeles för lätt? Jag klarade genom det utan större problem utan att ens ha öppnat boken. Sedan kom jag in till trafikskolan och fick sitta vid riktiga program och det var bra mycket svårare än TEO. Ibland var det svårt att klara frågorna till och med fast man läste direkt ur boken.

Visserligen har ju du 2009, kanske är skillnad.

Jo men just det att det var så lätt gav en hel del. Jag menar ju inte att man ska skippa att plugga annat. Gör man det så klarar man sig ju aldrig. TEO har ju mestadels grundgrejer.

De frågorna på körskolan däremot va ju snudd på omöjliga om du frågar mig. Jag klarade bara Fas A på körskolan men fick ändå 63 rätt på själva teorin. Så det gäller att lära sig alla grunder ordentligt som man gör i TEO men man bör ju även läsa igenom boken minst en gång och kanske kolla upp vilka nya regler som satts nyligen.

Och med detta vill jag få fram att TEO är svinbra för att lära sig grunderna utan några problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord