KalleR Skrivet 17 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Skrivbord Mer objekt ska dit när jag orkar. http://img292.imageshack.us/img292/450/skrvbrddf4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Skrivbord Mer objekt ska dit när jag orkar. Ett såpass "avancerat" skrivbord passar verkligen inte med Windows Classic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Skrivbord Mer objekt ska dit när jag orkar. Skulle man kunna få dom därsakerna på skrivbordet? postitlappen och anteckningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Skulle man kunna få dom därsakerna på skrivbordet? postitlappen och anteckningarna? Jag tycker screenshotet i sig beskriver hur han har gått till väga. Samurize + PhotoShop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Ett såpass "avancerat" skrivbord passar verkligen inte med Windows Classic. Nytt tema kommer när jag orkar patcha, men blir antagligen bara HmmXP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Stökigt. Riktigt män har stökigt skrivbord. Nåja, inte riktigt. Jag rensade min dator för ungefär 5 dagar sedan, och då blev alla ikoner konstiga och flyttade på sig. Jag orkar inte fixa med ikonerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Skrivbord Mer objekt ska dit när jag orkar. http://img292.imageshack.us/img292/450/skrvbrddf4.jpg Nu går alla objekt att flytta runt fritt, oberoende från varandra http://img381.imageshack.us/img381/5631/skrvbrd2jk7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Nu går alla objekt att flytta runt fritt, oberoende från varandra Haha, vad är meningen med kaffekoppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Skitnajs, men kaffet ser för perfekt ut!... Ser inte ut så irl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Haha, vad är meningen med kaffekoppen? Har inte listat ut det än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Haha, vad är meningen med kaffekoppen? Det är ju den kafferingen på pappret kommer ifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Ha kaffekoppen som papperskorgen? Inte för att kaffe är skräp men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 http://data.fuskbugg.se/skalman01/sssd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) g Redigerad 6 juli, 2009 av Gasoline Kiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Vad tycker ni om min fina mönster jag har gjort själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Vad tycker ni om min fina mönster jag har gjort själv? Vi använder samma tema. Men jag har den blå varianten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) Vi använder samma tema. Men jag har den blå varianten. Hah, trevligt. Tycker nästan att det är lite för mörkt, men det funkar. Redigerad 19 augusti, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Fint tema. Namn på det tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Fint tema. Namn på det tack. Nion 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Nion 3. Som serverat på ett silverfat. Thenkz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts