Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Från en bakåtvolt nån gång förrförra (?) sommaren <_<

Jag blir inte klok på om ränderna ovanför armhålan är revben eller muskler. Alla andra muskler är ju spända, så det lär ju inte vara revben? :angry:

Ursäkta paint-jpg, men jag orkar inte beffo ATM.

EDIT: Högupplöst på http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/lyupw2mco87y.jpg

post-4777-1212307438_thumb.jpg

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Revbenen, eller så kan det vara musklerna som fäster precis vid revbenen. typ senor å shit.

Jo, vore det bara revben skulle det se bra mycket tanigare ut än sådär. Jag tycker det verkar vara muskler "ovanför" revbenen, där revbenen är (förlåt uttrycket) "den underliggande strukturen". <_<

Såg förresten i Fotografier-tråden att bilden var från -05. Får göra lite volter och fota i sommar och reda ut det här :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu till frågan: Vad spelar det för roll? :blink:

Ingen alls :) Blev bara så fundersam på vad i h-e det var för nåt. Det såg skumt ut.

Henkibojj försöker övertala sig själv att han är vältränad nu till sommaren? :D j/k :)

Haha, den där är tre år gammal, såg jag just. Har inte direkt tänkt på att vara vältränad till sommaren, bara jag får mitt lov. (Imorgon!! :D )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord