Illousion Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Whoa yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Ny bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Det var länge sen jag la upp en bild på mitt skrivbord så, här har ni det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 (redigerad) Från en bakåtvolt nån gång förrförra (?) sommaren Jag blir inte klok på om ränderna ovanför armhålan är revben eller muskler. Alla andra muskler är ju spända, så det lär ju inte vara revben? Ursäkta paint-jpg, men jag orkar inte beffo ATM. EDIT: Högupplöst på http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/lyupw2mco87y.jpg Redigerad 1 juni, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Jag blir inte klok på om ränderna ovanför armhålan är revben eller muskler. Alla andra muskler är ju spända, så det lär ju inte vara revben? Revben, grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Revben, grabben. Men benen, magen och hela ryggen är ju spänd (jag vet att det är ryggraden däruppe, det behöver jag inte fråga om)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Men benen, magen och hela ryggen är ju spänd (jag vet att det är ryggraden däruppe, det behöver jag inte fråga om)? Revbenen, eller så kan det vara musklerna som fäster precis vid revbenen. typ senor å shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Revbenen, eller så kan det vara musklerna som fäster precis vid revbenen. typ senor å shit. Jo, vore det bara revben skulle det se bra mycket tanigare ut än sådär. Jag tycker det verkar vara muskler "ovanför" revbenen, där revbenen är (förlåt uttrycket) "den underliggande strukturen". Såg förresten i Fotografier-tråden att bilden var från -05. Får göra lite volter och fota i sommar och reda ut det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) Jo, vore det bara revben skulle det se bra mycket tanigare ut än sådär. Jag tycker det verkar vara muskler "ovanför" revbenen, där revbenen är (förlåt uttrycket) "den underliggande strukturen". Nu till frågan: Vad spelar det för roll? Redigerad 3 juni, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Nu till frågan: Vad spelar det för roll? Henkibojj försöker övertala sig själv att han är vältränad nu till sommaren? j/k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 (redigerad) På Le MacBook Pro Redigerad 4 juni, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Nu till frågan: Vad spelar det för roll? Ingen alls Blev bara så fundersam på vad i h-e det var för nåt. Det såg skumt ut. Henkibojj försöker övertala sig själv att han är vältränad nu till sommaren? j/k Haha, den där är tre år gammal, såg jag just. Har inte direkt tänkt på att vara vältränad till sommaren, bara jag får mitt lov. (Imorgon!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 ny wallpaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 (redigerad) ny wallpaper. [ /img] MaxiSHINEEE <33333 Finns den i 1680x1050? Edit: Tog bort bilden i citat. Redigerad 5 juni, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 MaxiSHINEEE <33333 Finns den i 1680x1050? Edit: Tog bort bilden i citat. Största och bästa jag kunde hitta, jag har ingen aning om storlek heller, fast den är ju större än päronpungs iallafall. Vet inte om den passar din skärm http://maxishine.com.au/Wallpaper/Nvidia%20Emblem.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Största och bästa jag kunde hitta, jag har ingen aning om storlek heller, fast den är ju större än päronpungs iallafall. Vet inte om den passar din skärm http://maxishine.com.au/Wallpaper/Nvidia%20Emblem.bmp Jag kan klippa litegrann. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Bytte precis Gotta love min stora skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Gotta love min stora skärm Ehum, ditt skrivbord får plats i mitt Firefoxfönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts