Marquis Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 posta wallpappret, stell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 As nice ju! Neeee, stilrent ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 här är mitt!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Blod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Neeee, stilrent ska det vara Det är ju stilrent mot andras som har hela skrivbordet fullt med ikoner.. @Marquis: Varsergod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Det är ju stilrent mot andras som har hela skrivbordet fullt med ikoner.. @Marquis: Varsergod.. Det där är inte stilren, tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Tackar, Stell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 mitt skrivbord http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Skriv__bord.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 http://thecopy.shacknet.nu/upload/screen.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Här är mitt. Har gjort bakgrunden själv. Kanske inte överdrivet snyggt, men jag gillar när det är stilrent och enkelt, förresten är det bara en 300 mhz burk med 256 mb sdram minne. Program använda: Samurize och Tuba-TV (tack The-Copy för tipset) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 öhm, jag ser inget samurize-lull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 öhm, jag ser inget samurize-lull? TV scriptet? Sen e de ju en samurize logga nere i aktivitetsfönstret (högra hörnet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 TV scriptet? Sen e de ju en samurize logga nere i aktivitetsfönstret (högra hörnet) tv saken e tuba tv inte samu. De undrade jag också var samu e ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 tv saken e tuba tv inte samu. De undrade jag också var samu e ? Foobar-grejen är samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Foobar-grejen är samurize k men varför kör du inte tv:en n på samurize också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 k men varför kör du inte tv:en n på samurize också? Jag har Norton antivirus.....det blockerar skriptet....jag vet att det går att tillåta...men orka...och pappa skulle nog undra.....och Tuba-TV funkar bättre för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) tv saken e tuba tv inte samu. De undrade jag också var samu e ? ja men de e de ja menar, den svarta saken ovanför... alltså, doh... ingen tror men men de va de ja mena... TubaTV e TVscriptet som han säger själv EDIT: Annars tycker jag det e fint ^^ Gillar foobar ikonerna men inte progget, det e fult Redigerad 2 juni, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 ja men de e de ja menar, den svarta saken ovanför... alltså, doh... ingen tror men men de va de ja mena... TubaTV e TVscriptet som han säger själv EDIT: Annars tycker jag det e fint ^^ Gillar foobar ikonerna men inte progget, det e fult Foobar ska vara fult....det är mest gjort för såna som har långsamma datorer....eller dom som vill ha mindre lull-lull, mindre lull-lull - bättre ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Här e mitt skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Hebo röret är så jäkla snyggt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts