Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Testade installera, Nu kan jag bara använda Windows Classic. :D.

Kan "Trycka" direkt på bara Royal Noir, Verkar inte kunna trycka på något annat.

Du måste, som tobbe säger ha patchat med uxthemepatch innan du kan dubbelklicka på temat.

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/files/img032_UXtheme.zip

Om jag minns rätt så ska man få ett felmeddelande, eller en varning om att något har ändrats när man är klar. Det ska vara så, du behöver inte oroa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste, som tobbe säger ha patchat med uxthemepatch innan du kan dubbelklicka på temat.

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/files/img032_UXtheme.zip

Om jag minns rätt så ska man få ett felmeddelande, eller en varning om att något har ändrats när man är klar. Det ska vara så, du behöver inte oroa dig.

Testade installera Uxtheme, När jag kommer till att restarta om datorn så händer det ingenting efter rebooten förutom att jag har nu Windows Classic menyer och kan inte välja XP. :D

Högerklicka > Öppna?

Gjort det, fungerar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testade installera Uxtheme, När jag kommer till att restarta om datorn så händer det ingenting efter rebooten förutom att jag har nu Windows Classic menyer och kan inte välja XP. :D

Nu när patchen är installerad så går du in i mappen med temat jag skickade. Sedan klickar du på areao4.msstyles. Så borde XPs vanliga temaruta komma upp men med Areao4 som temat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord