eXotic Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Skulle vara sjyst, Tack på förhand. Nu är jag hemma! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img224/areao41-0.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Nu är jag hemma! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img224/areao41-0.zip Tack, men ehum. Nu har jag ett litet problem. Har glömt bort hur man gör ; Jag har tryckt på luna.mss men det händer ingeting. Är det till windows xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Tack, men ehum. Nu har jag ett litet problem. Har glömt bort hur man gör ; Jag har tryckt på luna.mss men det händer ingeting. Är det till windows xp? Hmm, behöver man inte uxthemepatcher eller liknande för att helt enkelt kunna klicka på den? Om du inte har det vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT CLEANT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Hmm, behöver man inte uxthemepatcher eller liknande för att helt enkelt kunna klicka på den? Om du inte har det vill säga. Testade installera, Nu kan jag bara använda Windows Classic. . Kan "Trycka" direkt på bara Royal Noir, Verkar inte kunna trycka på något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Testade installera, Nu kan jag bara använda Windows Classic. . Kan "Trycka" direkt på bara Royal Noir, Verkar inte kunna trycka på något annat. Du måste, som tobbe säger ha patchat med uxthemepatch innan du kan dubbelklicka på temat. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/files/img032_UXtheme.zip Om jag minns rätt så ska man få ett felmeddelande, eller en varning om att något har ändrats när man är klar. Det ska vara så, du behöver inte oroa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Testade installera, Nu kan jag bara använda Windows Classic. . Kan "Trycka" direkt på bara Royal Noir, Verkar inte kunna trycka på något annat. Högerklicka > Öppna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Snyggt och städat, klaga inte på upplösningen bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Snyggt och städat, klaga inte på upplösningen bara Låg upplösning!!111one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Du måste, som tobbe säger ha patchat med uxthemepatch innan du kan dubbelklicka på temat. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/files/img032_UXtheme.zip Om jag minns rätt så ska man få ett felmeddelande, eller en varning om att något har ändrats när man är klar. Det ska vara så, du behöver inte oroa dig. Testade installera Uxtheme, När jag kommer till att restarta om datorn så händer det ingenting efter rebooten förutom att jag har nu Windows Classic menyer och kan inte välja XP. Högerklicka > Öppna? Gjort det, fungerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Testade installera Uxtheme, När jag kommer till att restarta om datorn så händer det ingenting efter rebooten förutom att jag har nu Windows Classic menyer och kan inte välja XP. Nu när patchen är installerad så går du in i mappen med temat jag skickade. Sedan klickar du på areao4.msstyles. Så borde XPs vanliga temaruta komma upp men med Areao4 som temat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Nu när patchen är installerad så går du in i mappen med temat jag skickade. Sedan klickar du på areao4.msstyles. Så borde XPs vanliga temaruta komma upp men med Areao4 som temat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Precis skaffat nytt os. Lite ovant. Men jag gillar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Precis skaffat nytt os. Lite ovant. Men jag gillar det! Linux, you said? Funderar på att prova det faktiskt. Får se hur det blir. Om det nu var det, vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Precis skaffat nytt os. Lite ovant. Men jag gillar det! Ubuntu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Ubuntu? Tycker det syns ganska tydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 (redigerad) lul wut Redigerad 28 februari, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Jag hakar på KalleR. Vart har du 'mappar för fappar' då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts