The Dude Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Kör OSX på din PC. Det är nog det billigaste. Då får han ju inte den sjukt snygga datorn... Dessutom ställer jag mig skeptskt till OSX på PC, är det verkigen bra? Error och/eller prestandaförluster duger inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Då får han ju inte den sjukt snygga datorn... Dessutom ställer jag mig skeptskt till OSX på PC, är det verkigen bra? Error och/eller prestandaförluster duger inte. Eftersom OSX är gjort för X86-processorer så finns inga prestandaförluster. Fel kan uppstå om man har äldre hårdvara, men det är bara att testa. Fungerar det så fungerar det felfritt. Läs mer här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Very nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 (redigerad) <a href="http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/vh2rrftwh53u.png" target="_blank">http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/vh2rrftwh53u.png</a> Åååååh.. Gief!! edit 1:Skoja bara.. Jag klipper ut . haha.. Ibland tar det mig ett tag. Edit 2: eXotic.. Jo jag kom på att man lika gärna kunde göra det själv.. tänkte nog inte så mycket och ber därför om ursäkt. Redigerad 21 februari, 2008 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Åååååh.. Gief!! Den där är ju inte speciellt svår att sno, bara att spara bild och måla svart över ikoner och menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Det där borde man nästan trycka tshirt av...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Fniss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Fniss. Kom att tänka på en sak när jag såg den där bilden. Ikonerna är placerade till höger, så har min kompis också. Är det standard på Mac att de är till höger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Kom att tänka på en sak när jag såg den där bilden. Ikonerna är placerade till höger, så har min kompis också. Är det standard på Mac att de är till höger? Till en början har man bara hårddisken (Gökboet i mitt fall) åt höger och jag följde bara på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/83m1jqe1yfmj.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/img395_seriös.jpg Jag var seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Jag var seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Mapparna mobbas lite med mig, ska försöka fixa. Men det här kör jag på nu och jag gillar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Mapparna mobbas lite med mig, ska försöka fixa. Men det här kör jag på nu och jag gillar! Länk till wallpaper & start-meny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Fniss. Manlig och totalt heterosexuell puss på dig! :] Redigerad 25 februari, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Länk till wallpaper & start-meny? area o4.2 heter temat Bakgrunden heter Poison Hot på customize.org Du får googla själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Jag har temat på datorn hemma. Kan slänga upp rarfilen när jag kommit hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Jag har temat på datorn hemma. Kan slänga upp rarfilen när jag kommit hem. Skulle vara sjyst, Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts