P-C Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Jag tror att vanliga macbooken är den mest prisvärda lappyn på marknaden i den klassen, iaf. Edit: En stationär mac kan uppdateras... förmodligen i högre utsträckning än många PC-maskiner. Du kan fasen ha åtta stycken ram-minnen i den och 4 grafikkort... en jäkla massa hårddiskar pga den kraftiga kylningen (det finns 4 st fack) och sen kan processorn uppgraderas till TVÅ st fyrakärniga processorer med 3.2ghz. Inte på iMac. Kan bara uppgradera med två stycken ram-minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 (redigerad) Inte på iMac. Kan bara uppgradera med två stycken ram-minnen. Jag tog MacPro som exempel, den motsvarar ju vanliga PC-datorer. iMac är i en klass för sig. Redigerad 11 februari, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Windows XP och Mac OSX paralellt. Hur najs som helst. Parallels = loldongs VMWare är det som gäller. Redigerad 15 februari, 2008 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Här är mitt nuvarande skrivbordsunderlägg . http://img166.imageshack.us/img166/4365/namnlsri1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Jag tog MacPro som exempel, den motsvarar ju vanliga PC-datorer. iMac är i en klass för sig. Fast den är bra mycket dyrare. Vad kostar den, 20 000 i standardutförande? Utan skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Fast den är bra mycket dyrare. Vad kostar den, 20 000 i standardutförande? Utan skärm. Vad snackar du om? iMac utan skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Vad snackar du om? iMac utan skärm? http://www.macbutik.se/mac-pro/ http://www.macbutik.se/img/product_macpro.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 http://www.macbutik.se/mac-pro/ http://www.macbutik.se/img/product_macpro.jpg Ah, Mac Pro, trodde ni menade iMac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Fast den är bra mycket dyrare. Vad kostar den, 20 000 i standardutförande? Utan skärm. Mjaa.. MacPro är väl dyrare än motsvarande PC men det finns ändå många anledningar att skaffa den (tycker jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Mjaa.. MacPro är väl dyrare än motsvarande PC men det finns ändå många anledningar att skaffa den (tycker jag). E-penis måhända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 E-penis måhända? Eller typ för att operativsystemet är så mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Eller typ för att operativsystemet är så mycket bättre. Det är ju en smaksak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Eller typ för att operativsystemet är så mycket bättre. Eller typ för att GarageBand bara funkar till Mac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Eller typ för att operativsystemet är så mycket bättre. Funkar på en PC också om man vet vad man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 MacBook är ju sjukt snygg! Vill ha en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 At last, my arm is complete again! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Vill sjukt gärna ha en Mac-dator. Dom är sjukt snygga, och då kan jag använda mig av GarageBand. Något förslag på en billig rackare? Behöver inte vara bra, ska inte spela några spel på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Vill sjukt gärna ha en Mac-dator. Dom är sjukt snygga, och då kan jag använda mig av GarageBand. Något förslag på en billig rackare? Behöver inte vara bra, ska inte spela några spel på den. Kör OSX på din PC. Det är nog det billigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Kör OSX på din PC. Det är nog det billigaste. Har ingen aning om hur jag ska gå tillväga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts