DrStupid Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Mitt skrivbord. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ike9d08l8ugl.png Jag vet inte om du inte märkt det tidigare men det finns en klocka längst ner i högra hörnet som man kan titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Jag vet inte om du inte märkt det tidigare men det finns en klocka längst ner i högra hörnet som man kan titta på. Sen verkar ju allt vara nyinstallerat också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Mitt skrivbord. Nice. Och datorn fungerar bra? Förutom fläkten som låter som en motorväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Kan du säga mig vart du hittade väggpappret ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) Jag vet inte om du inte märkt det tidigare men det finns en klocka längst ner i högra hörnet som man kan titta på. Känns tomt på skrivbordet utan den stora klockan Nice. Och datorn fungerar bra? Förutom fläkten som låter som en motorväg? Din låter lika mycket! Ska snart byta ut den...väldigt snart. Redigerad 20 januari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Mitt skrivbord. VISTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Din låter lika mycket! Ska snart byta ut den...väldigt snart. Jag vet. Ska nog också byta ut fläkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Nice. Och datorn fungerar bra? Förutom fläkten som låter som en motorväg? Hur låter en motorväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Hur låter en motorväg? Som fläkten i Stammpers (och min) dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Well, mine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Som fläkten i Stammpers (och min) dator. Eller min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Som fläkten i Stammpers (och min) dator. Ah, spela in och posta. Jag vill höra! Har aldrig hört en motorväg låta förut, det här kanske ni kan tjäna pengar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Ah, spela in och posta. Jag vill höra! Har aldrig hört en motorväg låta förut, det här kanske ni kan tjäna pengar på. Har ingen fungerande mic, annars hade jag gjort det! Jag vet, tror det beror på kärnfallsutläppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Ah, spela in och posta. Jag vill höra! Har aldrig hört en motorväg låta förut, det här kanske ni kan tjäna pengar på. Gif me tha cash! [youtube-old]kNK8qbL1ipA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Ingen som fattar att han menar motorvägen och inte bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Ingen som fattar att han menar motorvägen och inte bilarna? Jo, är han dryg så är jag dryg tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Kan du säga mig vart du hittade väggpappret ? http://img529.imageshack.us/my.php?image=0...light256cy1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Jo, är han dryg så är jag dryg tillbaka. Kom igen, sådant tänkande löser ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Kom igen, sådant tänkande löser ingenting. men de va ju han som börja!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Well, mine. Östa årstabron? That's my hood! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts