eXotic Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Någon som minns vad programmet heter som gör en lista av ikonerna på skrivbordet istället för just ikoner? Om du menar lista som i små ikoner med filnamnet till höger om ikonen så finns dcolorxp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Om du menar lista som i små ikoner med filnamnet till höger om ikonen så finns dcolorxp. Tackar! Funkade bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) http://img518.imageshack.us/img518/4544/mashrichvbordkc5.th.jpg Redigerad 10 januari, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Mitt skrivbord på laptopen. DEN hålls stilren. Till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Mitt skrivbord på laptopen. DEN hålls stilren. Till 100%. Jäääääääääääääävlar vilket snyggt wallpaper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Jäääääääääääääävlar vilket snyggt wallpaper! Och den har du nu. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Mitt skrivbord på laptopen. DEN hålls stilren. Till 100%. XPs standardtema är väl inte särskilt stilrent? Fint WP, dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 XPs standardtema är väl inte särskilt stilrent? Fint WP, dock! Pratade dock mer om skrivbordet än själva temat. Jag orkar inte fixa tema till windows lix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Riktigt riktigt fint Eget foto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Riktigt riktigt fint Eget foto? It think not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Riktigt riktigt fint Eget foto? Naeeee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Kanske inte hör hit, men nån som vet hur man lägger in teman på vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Pratade dock mer om skrivbordet än själva temat. Jag orkar inte fixa tema till windows lix. Det var inte stilrent heller då.. men.. ja --- Bytte mig lite bakgrundsbild nyss, jaaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Mitt skrivbord på laptopen. DEN hålls stilren. Till 100%. Wounderbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Det var inte stilrent heller då.. men.. ja Du har då inte sett min stationära dators skrivbord. Det här är som ett tomt rum i jämförelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Mitt, inspererad av mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Var ett tag sen man postade här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Guess what i got as background Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Guess what i got as background A dog! A dog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts