Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Tyckte den var jätte fin :whistling: Fina färger hade den

Tack!

Väldigt ljus.

I knows, vill ha den lite mörkare, men jag är lat så det blir nog inget.

Jag känner mig extremt homosexuell när jag vill knulla dig i röven för att få den bilden.. Men om du vill skippa sexet så kan du ju bara ge mig den ändå :rolleyes:

Tyckte du var rätt söt i Bild på dig själv-tråden, så jag tar första alternativet.

Eller nä:

post-848-1199208931_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon här som kan ge mig den bästa och minst CPU-krävande Vista Visual Style? :)

Finns det en Vista Visual Style som bara innehåller Vista Aktivitetsfält? (dvs.. Start Menyn och Toolbaren där nere)

Jag installerade vista visual style 2 tror jag det var, men tog bort det igen men ändå var aktivitetsfältet kvar som vistas och start menyn o allt.. men själva programmet är inte kvar.. Vet inte om det går o göra så eller om det e något som e kvar i min dator..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så. Mycket. Saker :rolleyes:

När jag har så mkt saker på mitt skrivbord så känns det som mitt golv i rummet =/

Jag rensade det för några dagar sedan.. Har vanligtvis mycket mer. Brukar också ha förmågan att ha massor av saker på golvet. It's a way of life.. :mf_doof:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord