^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 (redigerad) lal. Hustler Barely Legal -In t..... lite ostädat skrivbord.. men det blir ju det så fort Redigerad 6 maj, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 förslag på bra skin? gillar XP Corona eftersom det är cleant och försvårar inte datorns användande.. SouLuna...inget slår det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Jag har märkt att det är många som har nån saqk där det typ står CPU 18% tex och sådant och jag undrar vad det är för nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Jag har märkt att det är många som har nån saqk där det typ står CPU 18% tex och sådant och jag undrar vad det är för nåt! det är hur belastad cpu'n är helt enkelt.. R2D2: laddade faktiskt hem det skinnet förut idag men tyckte att det var för plottrigt o jobbigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 det är hur belastad cpu'n är helt enkelt.. R2D2: laddade faktiskt hem det skinnet förut idag men tyckte att det var för plottrigt o jobbigt.. Tyck som du vill...Sverige är ett fritt land.....jag tycker att det är skitsnyggt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Jag har märkt att det är många som har nån saqk där det typ står CPU 18% tex och sådant och jag undrar vad det är för nåt! Du kan fixa det på samurize.com finns även annat. Tex va de e på tv väder m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Snyggt! Är det Linux? Har aldrig sett Linux så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Naj, det är Windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Snyggt! Är det Linux? Har aldrig sett Linux så... det är Windows XP, ser du inte det? BTW, varför har du döpt Firefox-länken till Mozilla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 det är Windows XP, ser du inte det? BTW, varför har du döpt Firefox-länken till Mozilla? OPS. Nu såg jag det på Ikonerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Skrivbordet: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 det är Windows XP, ser du inte det? BTW, varför har du döpt Firefox-länken till Mozilla? Den heter så då man installerar, jag använder den aldrig ändå, har aldrig gort deq heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) Add3; 2 max payne2 ikoner? :S EDIT: Jag får inte ha nå skin progg för förrut så pajjade vårt graffe kort! och ja e osäker på att det var jusst skinning proggerna som var elaka... För när ja te x lirade bf1942 (bfv fanns inte då) så blev det rosa/gröna ränder som täckte skärmen. Jag ska försöka hitta en screen som jag hade förrut, lägger upp den senare! Men tror ni att det var windowblinds/style xp/ samurize som gjorde felet? Jag har ett ATi Radeon 9800 PRO... SCreen på problemet: Bilden är 2,4mb stor, tryck på länken för att se www.xpisc.se/damp.jpg Redigerad 8 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Add3; 2 max payne2 ikoner? :S EDIT: Jag får inte ha nå skin progg för förrut så pajjade vårt graffe kort! och ja e osäker på att det var jusst skinning proggerna som var elaka... För när ja te x lirade bf1942 (bfv fanns inte då) så blev det rosa/gröna ränder som täckte skärmen. Jag ska försöka hitta en screen som jag hade förrut, lägger upp den senare! Men tror ni att det var windowblinds/style xp/ samurize som gjorde felet? Jag har ett ATi Radeon 9800 PRO... SCreen på problemet: Bilden är 2,4mb stor, tryck på länken för att se www.xpisc.se/damp.jpg heheh ena är en fusk icon av spelet så om jag ska lira med fusk så tar jag den nedre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Add3; 2 max payne2 ikoner? :S EDIT: Jag får inte ha nå skin progg för förrut så pajjade vårt graffe kort! och ja e osäker på att det var jusst skinning proggerna som var elaka... För när ja te x lirade bf1942 (bfv fanns inte då) så blev det rosa/gröna ränder som täckte skärmen. Jag ska försöka hitta en screen som jag hade förrut, lägger upp den senare! Men tror ni att det var windowblinds/style xp/ samurize som gjorde felet? Jag har ett ATi Radeon 9800 PRO... SCreen på problemet: Bilden är 2,4mb stor, tryck på länken för att se www.xpisc.se/damp.jpg Antagligen så sitter skärmkabeln löst, eller så är kortet alldeles för varmt; klocka ner det med ATiTool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 k, för ja fick nytt grafik kort och... problemet återstod och typ 1 dag efter ja fick och installerade det nya så funkade det... :S Så jag borde inte vara rädd för att använda windowblinds med mitt ATi Radeon 9800 PRO? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 k, för ja fick nytt grafik kort och... problemet återstod och typ 1 dag efter ja fick och installerade det nya så funkade det... :S Så jag borde inte vara rädd för att använda windowblinds med mitt ATi Radeon 9800 PRO? Jag gör det på min dator, och allt funkar finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 (redigerad) Här har jag då gjort mitt eget skrivbordsunderlägg som ni ser suger jag men det är alltid nått. Skrivbordsunderlägg-Ramones Ni får använda det Hihi jag vill gärna ha kommentarer... Loggon är inte felstavad utan är troligtvis från ett annat land såg inte det när jag gjorde den hehe! Redigerad 9 maj, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Här har jag då gjort mitt eget skrivbordsunderlägg som ni ser suger jag men det är alltid nått. Skrivbordsunderlägg-Ramones Ni får använda det Hihi jag vill gärna ha kommentarer... Loggon är inte felstavad utan är troligtvis från ett annat land såg inte det när jag gjorde den hehe! Byt loggan, annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts