Plaisir Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Fanns på våra skoldatorer i högstadiet, har bara dåliga erfarenheter av skräpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Haha, förmodligen har jag underskattat det på grund av dem, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Fan, ta och fixa till länken i din signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Fan, ta och fixa till länken i din signatur. Vilken jävla länk!?!?!? Alla funkar ju :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Vilken jävla länk!?!?!? Alla funkar ju :S Hela din jävla signaturyta länkar till din jävla last.fm, otroligt irriterande när man råkar trycka. Gör så att bara bilden länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 (redigerad) Tobbe var före och förklarade det bättre. Hejdå. Redigerad 3 november, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Hela din jävla signaturyta länkar till din jävla last.fm, otroligt irriterande när man råkar trycka. Gör så att bara bilden länkar. Det är ju med flit så varför skulle jag fixa det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Hela din jävla signaturyta länkar till din jävla last.fm, otroligt irriterande när man råkar trycka. Gör så att bara bilden länkar. Aww! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Hela din jävla signaturyta länkar till din jävla last.fm, otroligt irriterande när man råkar trycka. Gör så att bara bilden länkar. Hur lyckas du ens trycka på hans signatur?. Jag vet inte hur många ggr jag har sett folk klaga på signaturernas storlek och störighet men detta är första gången jag får höra att någon klagar på att personen "råkar" trycka på signaturen. Om du nu vill bojkotta Fribergs signatur så får du ta det i "The one and only - reborn "-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Om man ska vara petig så är ju Fribergs signatur mer än 500px om man inkluderar länken (den är ju en del av signaturen trots allt). Därför bryter den mot reglerna och borde tas bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Hur lyckas du ens trycka på hans signatur?. Jag vet inte hur många ggr jag har sett folk klaga på signaturernas storlek och störighet men detta är första gången jag får höra att någon klagar på att personen "råkar" trycka på signaturen. Om du nu vill bojkotta Fribergs signatur så får du ta det i "The one and only - reborn "-tråden. För att det ser ut som tomt utrymme, tomt utrymme=icke klickbart. Kan vara att man klickar fram fönstret om man har MSN över bara, annars brukar jag klicka runt lite random på tomma ytor samtidigt som jag surfar, så. Otroligt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Hur lyckas du ens trycka på hans signatur?. Jag vet inte hur många ggr jag har sett folk klaga på signaturernas storlek och störighet men detta är första gången jag får höra att någon klagar på att personen "råkar" trycka på signaturen. Om du nu vill bojkotta Fribergs signatur så får du ta det i "The one and only - reborn "-tråden. Det blir problem för ganska många om man har så att hela signaturen (inte bara bilden) är länkad. Jag t.ex har svårt för att sitta inne på internet utan att klicka med musen på tomma ytor. Och det har hänt ett flertal gånger att man tycker någonstans brevid hans bild och förflyttas till en annan sida. Kommer ihåg att det fanns någon mer person som hade så men tog bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Hur lyckas du ens trycka på hans signatur?. Jag vet inte hur många ggr jag har sett folk klaga på signaturernas storlek och störighet men detta är första gången jag får höra att någon klagar på att personen "råkar" trycka på signaturen. Om du nu vill bojkotta Fribergs signatur så får du ta det i "The one and only - reborn "-tråden. Jag scrollar aldrig på sidor, utan jag håller istället inne scrollhjulet och drar neråt med musen. Grejen är den att jag även öppnar nya flikar med ett klick på scrollhjulet, så då är det ganska lätt att det öppnas flikar. ..och såhär ser mitt skrivbord ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 ..och såhär ser mitt skrivbord ut: Sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Sött. Tackar. Och jag har dig att tacka för hela kittet tror jag bestämt. Ska se om jag orkar lära mig hur jag gör mitt Foobar sådär med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Datorn är, tack vare ett gigantiskt misstag av mig ( ) helt nyformaterad. Men lika bra var det, vill ha den clean inför DreamHack. Har inte PS så jag knyckte åt mig en random bakgrundsbild tills jag kan skräddarsy en åt mig själv. Foobar har en config med, men jag orkar inte visa den eftersom jag just nu inte har någon musik. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/iilju9a07i31.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Datorn är, tack vare ett gigantiskt misstag av mig ( ) helt nyformaterad. Men lika bra var det, vill ha den clean inför DreamHack. Har inte PS så jag knyckte åt mig en random bakgrundsbild tills jag kan skräddarsy en åt mig själv. Foobar har en config med, men jag orkar inte visa den eftersom jag just nu inte har någon musik. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/iilju9a07i31.PNG Riktigt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Snart vinter ju http://ww2.beffo.se/upload/pic~/z4od1zc8dhnz.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Snart vinter ju *RIKTIGT stor bild* Holy Boobs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Två nya: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/t3a2ck2i02f7.jpg Ge mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts