StellHell Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Aaaah! Hur kan du köra med stora ikoner?!? burr... Varför har du samma spel för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 vaddå samma spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Du har två VC ikoner och två GTAIII ikoner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 det är nog för att jag har Ultimate Vice, Sweden Edition och givetvis det vanliga... att jag har två GTA3 ikoner visste jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 jobbigt om man glömmer vad som är vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Hur gör man för att få små ikoner på skrivbordet?? Jag kör upplösning 1024*768 och mina ikoner är stora som mammutar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Gjort om mitt skrivbord lite grann... fy för enkla stilrena skrivbord. (Det var ett skämt och ingen bör ta illa upp och starta världskrig på forumet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Det kanske e fel forum men jag s***r på att göra skrivbordsunderlägg så jag undrar om nån vill göra ett med Ramones till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Topp3: Är det StyleXP du använder? vilket theme/style isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 hittade denna, rätt snygg http://www.100freewallpapers.com/music/ramones92.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Hur gör man för att få små ikoner på skrivbordet?? Jag kör upplösning 1024*768 och mina ikoner är stora som mammutar! Egenskaper för Bildskärmen>Utseende>Effekter Sen så stor det "använd stora ikoner".. Klicka ur den rutan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Topp3: Är det StyleXP du använder? vilket theme/style isf? Kör med Windowsblinds och CursorXP. Skinnet heter Hellfire och finns på WinCustomize. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 jobbigt om man glömmer vad som är vad näe, inte speciellt, jag vet ju att Ultimate Vice börjar på U, alltså lär det va den ikonen längst ner... jag kom på att ikonen med Eightball är till Multi Theft Auto och inte till GTA3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 mitt skrivbord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 mitt skrivbord.. du borde byta skin, men annars var det helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 mitt skrivbord.. nice samurize. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 du borde byta skin, men annars var det helt ok förslag på bra skin? gillar XP Corona eftersom det är cleant och försvårar inte datorns användande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 förslag på bra skin? gillar XP Corona eftersom det är cleant och försvårar inte datorns användande.. byt färg på skinnet då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Ny bakgrundsbild http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/skrivbord-040504.jpg va ere för skinn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 mitt skrivbord.. lal. Hustler Barely Legal -In t..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts