Eudoros Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Nytt. http://pici.se/thumbs/t_gvriVSCzm.gif Grymt snyggt, gillar det verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 (redigerad) Grymt snyggt, gillar det verkligen! Och hur i h*lvete får du foobar att se ut sådär :'( Och här quotar vi hej vilt.. Men Det va ju självklart menat till dig Tiger Redigerad 17 september, 2007 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Grymt snyggt, gillar det verkligen! Tackar! @Friberg: Har tankat denna och använt som grund, som jag sedan moddat lite grann för att få det det som jag vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Nytt. http://pici.se/thumbs/t_gvriVSCzm.gif Fy sjutton så läckert! Vad heter temat? Och vilka färger går det att ha på aktivitetsfältet? ..och var kan man få tag på de ikonerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Fy sjutton så läckert! Vad heter temat? Och vilka färger går det att ha på aktivitetsfältet? ..och var kan man få tag på de ikonerna? Tack! VS: Kontrazt Ikoner: Puft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Nytt för idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Nytt för idag. Skulle man kunna få tapeten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 (redigerad) Tiger, hur fick du ikoner på programmen? Som t ex uTorrent och de? Redigerad 18 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Skulle man kunna få tapeten? Jajamän: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/lus9otbrdj81.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Jajamän: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/lus9otbrdj81.jpg Prima skinka, tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Tiger, hur fick du ikoner på programmen? Som t ex uTorrent och de? Hmm, det sitter jag också och funderar på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Vet någon en addon (eller vad det heter) till skrivbordet som gör att man kan se utrymme på HDD, se hur mkt Ram som är ledigt och hur mkt processorn jobbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Vet någon en addon (eller vad det heter) till skrivbordet som gör att man kan se utrymme på HDD, se hur mkt Ram som är ledigt och hur mkt processorn jobbar? Samurize eller AveDesk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Tiger, hur fick du ikoner på programmen? Som t ex uTorrent och de? Högerklicka->Egenskaper->Byt ikon. @Saleen: Rainmeter rekommenderar jag, väldigt lätt att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Högerklicka->Egenskaper->Byt ikon. ..men när jag packar upp Puft-zippen så kommer det bara fram nån Puft.ip-fil, lite read me's och en massa annat skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Lite nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 (redigerad) Högerklicka->Egenskaper->Byt ikon. @Saleen: Rainmeter rekommenderar jag, väldigt lätt att använda. Ehm, jag högerklickar > egenskaper > byt ikon. Men hur får jag fram Puft-ikonerna där då? Ändras det tillbaka till normalt automatiskt om jag vill använda vanliga ikonerna seda? Eller blir det till att ändra för hand tillbaka till normalt med? ..men när jag packar upp Puft-zippen så kommer det bara fram nån Puft.ip-fil, lite read me's och en massa annat skit. Du måste tanka Iconpackager först, eller logga in på msn och be mig skicka. Shareware såklart. Redigerad 19 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Har rensat ganska rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Ehm, jag högerklickar > egenskaper > byt ikon. Men hur får jag fram Puft-ikonerna där då? Ändras det tillbaka till normalt automatiskt om jag vill använda vanliga ikonerna seda? Eller blir det till att ändra för hand tillbaka till normalt med? Du måste tanka Iconpackager först, eller logga in på msn och be mig skicka. Shareware såklart. Du får fram Puft-ikonerna genom att leta upp Icon Library-filen till Puft när du är inne på "Byt ikon", och den finns (om du har installerat IconPackager på standardplatsen) C:\Program\Stardock\Object Desktop\IconPackager\Themes\Puft. Och när du sen vill ha bort/byta ikonerna så måste du göra det manuellt. Man kan göra det lite smidigare genom att göra nya genvägar som man slänger in i någon mapp och sedan använder Puft-ikonerna på, och sedan är det bara att lägga till de gamla genvägarna igen, utan att behöva byta ikonerna igen. Är det ikoner till "Mest använda program" (eller vad det kallas) går det nog inte att göra så dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Du får fram Puft-ikonerna genom att leta upp Icon Library-filen till Puft när du är inne på "Byt ikon", och den finns (om du har installerat IconPackager på standardplatsen) C:\Program\Stardock\Object Desktop\IconPackager\Themes\Puft. Och när du sen vill ha bort/byta ikonerna så måste du göra det manuellt. Man kan göra det lite smidigare genom att göra nya genvägar som man slänger in i någon mapp och sedan använder Puft-ikonerna på, och sedan är det bara att lägga till de gamla genvägarna igen, utan att behöva byta ikonerna igen. Är det ikoner till "Mest använda program" (eller vad det kallas) går det nog inte att göra så dock. Okej, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts