Topp3 Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Hur kan du ha sådär många ikoner/genvägar egentligen? Jag har fyra på mitt skrivbord och klarar mig galant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Vet inte, det konstiga är att jag hittar vad jag söker på 1sek... aja, hur dom kommer dit är inge mysterium.... jag laddar ner bilder och lite annat och orkar inte bläddra i mappar och lägger dom @ skrivbordet... Sen så kanske det är en .rar/.zip fil och då extraherar ja den där oxå Jag ska väll också påpeka att det fortsätter ut me ikoner breve alla som man ser på bilden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 mycket grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 ruggigt mycket grejer, inte precis rent, kanske borta sopa bort lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 nytt, saknar dock ett wallpaper som passar bra till temat :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 ruggigt mycket grejer, inte precis rent, kanske borta sopa bort lite? Har gjort det nu, skickar en screen me min nya bg oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 http://thecopy.mine.nu/upload/Screenshot-3.png gnome 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 gnome 2.0 fan, nu vart jag sugen på att installera linux igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Hehe, det är ju du som loggar in! VIlket sammanträffande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 (redigerad) Ny stil http://thecopy.mine.nu/upload/Screenshot-5.png edit: notera geten! Redigerad 30 april, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 stackars er som har Linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Ny stil http://thecopy.mine.nu/upload/Screenshot-5.png edit: notera geten! vad är det för dist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 stackars er som har Linux Varför? Stackars er som har Windows! Mikolan: Slackware 9.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Mikolan: Slackware 9.1 wie, jag som har det på skiva *installerar*, det här kommer bli kul , installera gnome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 stackars er som har Linux Tvärtom snarare, stackars er som har windows. Har du ens provat GNU/Linux någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Det är väl för fan inte stackars någon, det är ju upp till var och en vilket OS man ska ha. Men sen så är det inte det den här tråden handlar om heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 stackars er som har Linux lo, tror du att de inte hade råd med windows eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 (redigerad) Redigerad 1 maj, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Ny bakgrundsbild http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/skrivbord-040504.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Inga kommentarer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts