Mordos Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Man kan, om man vill sluta vara överkåt på kändisar man aldrig kommer träffa och skaffa sig en bakgrundsbild som faktist är snygg. Definera snyggt då. Vad är snyggt? Vad ska han ha? Enligt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Mitt skrivbord. Rätt simpelt. http://img72.imageshack.us/img72/70/bakgrundbg5.jpg Redigerad 7 juni, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Ny dator. My Eyes...They Burn! They Burn! Najs med ny dator i alla fall. 6000+ är ju nästan lika snabb som en oklockad E6600. Skitbra pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) My Eyes...They Burn! They Burn! Najs med ny dator i alla fall. 6000+ är ju nästan lika snabb som en oklockad E6600. Skitbra pris. Här har du nåt som verkligen kommer fucka din ögonon, skyll på beffo som inte erbjuder thumbnail på png. Beware: Edit: skalades visst ner av sig självt, akta ögonen alltså! Redigerad 7 juni, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Definera snyggt då. Vad är snyggt? Vad ska han ha? Enligt dig. Killen klagar på att han byter bakgrund för ofta. Jag säger, sluta ha bilder på tjejer mellan 15-40 från hollywood och skaffa något snyggt. Ingen person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Killen klagar på att han byter bakgrund för ofta. Jag säger, sluta ha bilder på tjejer mellan 15-40 från hollywood och skaffa något snyggt. Ingen person. Jag säger: Se bilden, gilla den inte om du vill, let go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Visst kan tjejer va snygga, men jag avgudar dem inte för att de är snygga. Därför kör jag med den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Jag säger: Se bilden, gilla den inte om du vill, let go. Men IDIOT! Jag har inte sagt att jag inte gillar dom. Jag tycker självklart att dessa hoppetossor från HollyWood är attraktiva, men som sagt. Det var du som klagade på att du byter bakgrund för ofta, och jag säger; Skaffa då något mer neutralt. Att ha en bild på en kändis är kul i en vecka, sen är man trött på hennes nuna. Skaffa en abstrakt bild, på vad fan som helst, som inte är något personligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Här har du nåt som verkligen kommer fucka din ögonon, skyll på beffo som inte erbjuder thumbnail på png. Beware: Edit: skalades visst ner av sig självt, akta ögonen alltså! Jag tror mina ögonen hoppade ur :| (nu ska jag ha den som bakgrund bara för det =D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Ny dator. Använder du inte ClearType där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Använder du inte ClearType där? Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Retro. http://pici.se/pictures/AoElsNGeo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Ultramon är sjukt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/4pv21h8djy3w.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Ultramon är sjukt nice. Vad, sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Vad, sa du? Ultramon gör så att jag får en taskbar på varje skärm som innehåller just den skärmens fönster. Om du har sett mina tidigare dumpar så har jag haft en 2 rader hög startmeny/taskbar på vänstra skärmen men nu har jag alltså en 1 rad hög på varje. Det funkar visserligen om man i drivrutinerna ställer in att dom två skärmarna ska behandlas som 1 men då skulle alla fullskärmsprogram sträckas ut över båda skärmarna och det suger eftersom min högra skärm har en hel hög döda pixlar i vänsterkanten. Jag kom på nu hur mycket jag kommer sakna min andra skärm på DH :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Nya laptopen, första bakgrundsbilden =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Jag kom på nu hur mycket jag kommer sakna min andra skärm på DH :'( Äntligen någon som lider med mig. Får abstinens dessa 4 dagar varje DH. Kommer hem och pussar på min andra skärm varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Jahaja http://mikolan.com/images/desktop.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts