Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

My Eyes...They Burn! They Burn!

Najs med ny dator i alla fall. 6000+ är ju nästan lika snabb som en oklockad E6600. Skitbra pris.

Här har du nåt som verkligen kommer fucka din ögonon, skyll på beffo som inte erbjuder thumbnail på png.

Beware:

bmt0tb7y43ws.png

Edit: skalades visst ner av sig självt, akta ögonen alltså!

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger:

Se bilden, gilla den inte om du vill, let go.

Men IDIOT!

Jag har inte sagt att jag inte gillar dom. Jag tycker självklart att dessa hoppetossor från HollyWood är attraktiva, men som sagt. Det var du som klagade på att du byter bakgrund för ofta, och jag säger; Skaffa då något mer neutralt. Att ha en bild på en kändis är kul i en vecka, sen är man trött på hennes nuna. Skaffa en abstrakt bild, på vad fan som helst, som inte är något personligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad, sa du? :wub:

Ultramon gör så att jag får en taskbar på varje skärm som innehåller just den skärmens fönster. Om du har sett mina tidigare dumpar så har jag haft en 2 rader hög startmeny/taskbar på vänstra skärmen men nu har jag alltså en 1 rad hög på varje.

Det funkar visserligen om man i drivrutinerna ställer in att dom två skärmarna ska behandlas som 1 men då skulle alla fullskärmsprogram sträckas ut över båda skärmarna och det suger eftersom min högra skärm har en hel hög döda pixlar i vänsterkanten.

Jag kom på nu hur mycket jag kommer sakna min andra skärm på DH :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord