RavenE Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 (redigerad) Den ser inte så omformaterad ut Busted. Nej men, jag blev tvungen att göra en produktåterställning med skivan som följde med datorn, och då följer alla jeffla program med också. Norton och massa annat skit. Ska inte pilla med explorer.exe igen. Edit: Det värsta var att jag exporterade alla mina bokmärken i Firefox, men glömde lägga över dom på externa hårddisken. Redigerad 29 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Nytt skrivbord på stationära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Nyligen omformaterad, inte så mycket speciellt här, men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Fick en fin bild av tjejen jag gillar, så jag kunde inte låta bli att byta bakgrund BTW, gissa mitt namn? Redigerad 1 maj, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Fick en fin bild av tjejen jag gillar, så jag kunde inte låta bli att byta bakgrund BTW, gissa mitt namn? Jens!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jens!? ööh..öh...eeeeeihh!..busted :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 ööh..öh...eeeeeihh!..busted :'( Yes! I rock your world!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 lawl Ogame som skrivbordsobjekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 lawl Ogame som skrivbordsobjekt Palla, alla i min klass spelar den där skiten. Rättelse: alla som inte spelar WoW spelar den där skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Skoldatorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Yes! I rock your world!! Dra åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Tog bilden ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Precis installerat Active Desktop, någon som vet hur man flyttar kalendern och det åt höger så att den inte skymmer bilden? Tack för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Behövs inga ord.. Mitt skrivbord bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 såhär ser skrivbordet på min "nya" dator ut, ring intresseklubben!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Fy för 1024x768! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/NedrWgBO9cJM.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Yay! Roxxy@ Agreed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Lindsay Lohan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 (redigerad) Foos skrivbord. Jag får känslan av att du tycker om The Prodigy. EDIT: Efter läsande. Till Foo var den frågan. Eller det påståendet. Whatever. Redigerad 9 maj, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Fy för 1024x768! Vilken sida har du hämtat wp ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts