Kebab Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Välkommen till klubben. Jag har provat jättemånga som är fina på bild (Mint och Luna Element t.ex.) men när jag väl sätter på dom så känns allt bara så plottrigt och överdrivet. Tack för att du fick mig att gå med i klubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Skit också. Det såg snyggt ut på din bild, men när jag testade det själv så kändes det väldigt jobbigt. Alla linjer är så jäkla skarpa, inte som på HmmXP där allt flyter ihop mycket bättre. :'( Haha, jag kommer nog aldrig kunna byta bort HmmXP lust att länka till det däringa HmmXP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 lust att länka till det däringa HmmXP? Länk här. Mono Dotted = kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 http://pici.se/pictures/ifvDDm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Välkommen till klubben. Jag har provat jättemånga som är fina på bild (Mint och Luna Element t.ex.) men när jag väl sätter på dom så känns allt bara så plottrigt och överdrivet. Tsss, ni är bara för dåliga på att hitta nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Skaffade lite nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Till alla er som vill att språkfältet ska försvinna för gott: gå in på inställningar och se till så det bara finns ett språk under tangentbord (ta förslagsvis bort engelska) och kryssa i att det inte ska visas på skrivbordet. Done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Bild WP?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) WP?! Redigerad 28 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 WP?! k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 k Danke schön . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) Onödigt att skapa ny tråd om detta, så jag frågar här. Laddade hem detta Vista tema, där ska det följa med nya ikoner, som synes på bilden. Jag har installerat det nu, men det är fortfarande samma gamla ikoner. Vart ändrar man dessa? Allt var i en .exe-fil, om det hjälper. Okej, har laddat hem en .zip-fil med alla ikoner nu, de är i .ico-format. Vart ska jag lägga dom så de funkar som skrivbordsikoner och dylikt? Vafan, nu ändrades alla ikoner. Well, blev rätt snyggt iaf. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/GsmqG29zrPEK.PNG Enda som fattas nu är den genomskinliga startmenyn och boot-screen för vista. Någon som har dessa? Redigerad 28 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Amen wtf!, min msn har nu slutat fungerar på grund av att jag installerade uxtheme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 (redigerad) Enda som fattas nu är den genomskinliga startmenyn och boot-screen för vista. Någon som har dessa? Den vill du nog inte ha den e svart och så en gul loading grej som ser ut som den innan vast fyrkantig. (enda bilden jag hittade på google.. http://doing.nothing.net.nz/wp-content/upl...10/image027.jpg Fast inloggnins skärmen e nice.. en OEM Vista Ultimate Licens kostar typ bara 1800.. Redigerad 29 april, 2007 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 (redigerad) Nyformaterad. :'( Har inte gjort något, tog print screen direkt och skickar in. Men nu jävlar blir det att rensa bort massa skit och installera de viktigaste sakerna. Redigerad 29 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Nyformaterad. :'( Har inte gjort något, tog print screen direkt och skickar in. Men nu jävlar blir det att rensa bort massa skit och installera de viktigaste sakerna. Den ser inte så omformaterad ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts