Eudoros Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Gammalt msn-namn på mig också. Och där satt nådastöten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Sådärja! ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Sådärja! ._. Udda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Sådärja! ._. Hackade msn adresser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hackade msn adresser? Nappade du direkt på. Jag är inte förvånad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Udda... Bättre än oudda. Hackade msn adresser? Jo, minns du den där silentwhisper härvan? Har flera tusen hackade msn addresser med lösen därifrån, dock så fungerar väldigt få men det kan vara kul när det väl fungerar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Nappade du direkt på. Jag är inte förvånad Huh? Jo, minns du den där silentwhisper härvan? Har flera tusen hackade msn addresser med lösen därifrån, dock så fungerar väldigt få men det kan vara kul när det väl fungerar.. Aha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Asch, såg bilden på forumet och tänkte att jag kunde ha den som bakgrund så... Vet ej vem här som gjort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Asch, såg bilden på forumet och tänkte att jag kunde ha den som bakgrund så... Vet ej vem här som gjort den Wii jag som gjort den, kul att du gillar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ok, det ser visst ut som att du vann :'( Jag kan fortfarande dölja skrivbordsikonerna och äga dig med hästlängder. Bort med bakgrundsbilden så kanske du har en chans. Det enda du kan vinna på då är ju antalet pixlar på bredden. ..Okejdå. Mäh, den där har du ju lagt upp förr. Eller ja, samma tema och bakgrundsbild var det iaf... Sa aldrig att det var en ny bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Det enda du kan vinna på då är ju antalet pixlar på bredden. Höjden också, min vän. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/G4Q3VTVMjTyh.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag tror jag börjar få till det riktigt bra nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jag tror jag börjar få till det riktigt bra nu =) Bakis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Höjden också, min vän. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/G4Q3VTVMjTyh.PNG Haha, din jäkel. Kan inte låte bli att fråga, är "Lida" ett tjejnamn eller är det en emo av nåt slag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Haha, din jäkel. Kan inte låte bli att fråga, är "Lida" ett tjejnamn eller är det en emo av nåt slag? Det är ett vad jag har förstått ganska ovanligt tjejnamn. Nu vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Det är ett vad jag har förstått ganska ovanligt tjejnamn. Nu vet du. "[ Sökord: Lida | Kön: Kvinna ] Det finns 112 kvinnor som har förnamnet Lida . Av dessa har 97 namnet Lida som tilltalsnamn/förstanamn." Skulle inte vilja heta Lida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Skulle inte vilja heta Lida. Det funkar ganska bra att ordvitsa om. Och det får hon lida för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 "[ Sökord: Lida | Kön: Kvinna ] Det finns 112 kvinnor som har förnamnet Lida . Av dessa har 97 namnet Lida som tilltalsnamn/förstanamn." Skulle inte vilja heta Lida. År 1990 fick 10 pojkar namnet Ante. 5 av dem har det som tilltalsnamn. Det funkar ganska bra att ordvitsa om. Och det får hon lida för. Förresten så har jag tröttnat på fjorden. Funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Den här blev jag nöjd med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Mitt nuvarande på skoldatorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts