Eudoros Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Mitt ett ganska bra tag nu, typ 4 månader Snyggt WP. Kan du lägga upp det/länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Snyggt WP. Kan du lägga upp det/länka? Din lilla WP-hora, har du verkligen användning för alla som du ber om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Jag "samlar" också på wallpapers. Mitt har inte ändrats så mycket sen sist, lite nya ikoner kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Din lilla WP-hora, har du verkligen användning för alla som du ber om? Jag har en mapp där jag spar alla jag får, och för eller senare... så kommer folk att sukta efter dom, och då står jag där... Nädå, faktum är att jag byter WP riktigt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Snyggt WP. Kan du lägga upp det/länka? Min är en editerad version, slänger upp originalet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Min är en editerad version, slänger upp originalet också. Tackar. Spar båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Ny wallpaper gjort den själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Here we go... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Weii.. Tema? http://pici.se/pictures/bggyIH.jpg Ikoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Ikoner? Crystal har jag för mig att dom heter. Standardikoner i KDE (Linux-skrivbord). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Tema? Luna Element 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Luna Element 5 Fungerar inte. Laddade hem, installerade (c/windows/resorces/themes), då jag valde det så fungerade det inte. What to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 ren och snygg.. enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Jag "samlar" också på wallpapers. Tycker du det e mycket Jag har 110 Mb bakgrunder sedan jag installerade Vista.. + 1Gb på bärbara som inte har formaterats då.. I alla fall.. någon som har några bra wide bakgrounds? Jag fick en ny skärm i födelsedagspresent och den e widescreen.. jag har inte så många snygga vida bakgrunder än.. EDIT: Va små bakgrunder du måste ha.. på 110Mb har jag typ 120 bakgrunder.. Nu bytte jag till denna.. JAg har allvarliga problem med att ha en bakgrund i mer än typ 5 minuter http://img187.imageshack.us/img187/4025/screen2fl8.th.jpg Redigerad 18 mars, 2007 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Crystal har jag för mig att dom heter. Standardikoner i KDE (Linux-skrivbord). Ok Luna Element 5 Fenks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) http://thecopy.mine.nu/dump/yeeahh.JPG Dagen man sitter där med polarna softar med öl, spliff och cigg, då vill jag leva. edit(på bänken där uppe ) Redigerad 19 mars, 2007 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 I alla fall.. någon som har några bra wide bakgrounds? Jag fick en ny skärm i födelsedagspresent och den e widescreen.. jag har inte så många snygga vida bakgrunder än.. Kolla här, finns mycket snygga bakgrunder i olika storlekar. http://interfacelift.com/wallpaper/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Kolla här, finns mycket snygga bakgrunder i olika storlekar. http://interfacelift.com/wallpaper/ Tack för sidan, fanns många fina bilder där. Edit: Hittade snabbt ett som jag fastnade vid. Paint ftw, ya'. Redigerad 19 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Hittade ett WP som jag gillade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Foos skrivbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts