Mr.Magic Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Angående dubbelskärm, jag har ett ASUS EN6600 Silent (512MB DDR2, Dial VGA, DVI & TV-Out). Jag fick en "vanligskärm->någontingannatpågrafikkortet"-adapter med och med den ska jag antagligen kunna köra dubbelskärm. Men när jag kör igång det i TVTool så varnar den för att det kan skada mitt grafikkort. Är det bara att ignorera eller ska jag skita i dubbelskärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Angående dubbelskärm, jag har ett ASUS EN6600 Silent (512MB DDR2, Dial VGA, DVI & TV-Out). Jag fick en "vanligskärm->någontingannatpågrafikkortet"-adapter med och med den ska jag antagligen kunna köra dubbelskärm. Men när jag kör igång det i TVTool så varnar den för att det kan skada mitt grafikkort. Är det bara att ignorera eller ska jag skita i dubbelskärm? lolerblades. Har grafikkortet uttag för 2 skärmar så ska det klara 2 skärmar, annars stämmer du skiten ur fittorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Angående dubbelskärm, jag har ett ASUS EN6600 Silent (512MB DDR2, Dial VGA, DVI & TV-Out). Jag fick en "vanligskärm->någontingannatpågrafikkortet"-adapter med och med den ska jag antagligen kunna köra dubbelskärm. Men när jag kör igång det i TVTool så varnar den för att det kan skada mitt grafikkort. Är det bara att ignorera eller ska jag skita i dubbelskärm? Om du menar Dual VGA så kan du ju strunta i "vanligskärm->någontingannatpågrafikkortet"-adaptern och bara koppla in två skärmar i VGA-uttagen. Antar att "någontingannatpågrafikorttet" är DVI, det ska iofs inte göra någon skillnad. Jag tycker att du ska prova (men på egen risk), grafikkortet ska inte gå sönder av att du har två skärmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Weii.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Weii.. Hey! Vad är det där för fräsig µTorrent-ikon? Redigerad 2 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Hey! Vad är det där för fräsig µTorrent-ikon? Whola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Lägger upp en bild när StyleXP börjar fungera igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 http://img267.imageshack.us/img267/9869/bakkkkgrundgc1.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Grymt fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Mitt. Får inte StyleXP att funka just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Dum-dum, you give me gum-gum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Mitt. Får inte StyleXP att funka just nu. Fint. Dum-dum, you give me gum-gum. Fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Dum-dum, you give me gum-gum. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 http://img88.imageshack.us/img88/3613/untitled1oc8.th.jpg Intressant som få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 http://pici.se/pictures/bggyIH.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Det där påminner mig om Far Cry och Jurassic Park http://pici.se/pictures/bggyIH.jpg GRYM! Men BRED!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Det där påminner mig om Far Cry och Jurassic Park GRYM! Men BRED!? Han kör widescreen ditt nöt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Jag tröttnade på att ha en sidebar så jag tog bort den, skaffade nytt tema och ny bakgrunds bild och nu har jag kört med detta ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Inget vidare snyggt med ikonerna och temat, sitter på familjedatorn här hos mamma. Kan posta lite snyggare sen när jag kommer till pappa med nya datorn. Ville bara visa bakgrunden som jag pillade ihop igår. 10x Drawdistance och Camera Hack till San Andreas och sedan lite Photo Shop. Jag är iallafall nöjd med den. Edit: glömde bild. Redigerad 5 mars, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts