Maimstream Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 När jag fick datorn var det fem ikoner, sedan har det gått uppåt och neråt. Bakgrunden var inte alls svår att göra, i pajnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Jag lessnade ganska fort på Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Bleach = ) Redigerad 24 februari, 2007 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Bleach = ) Mjo, den var ju allt lite.. speciell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Tycker det är tråkigt att en så fin damask är så suddig. :'( Jaja, jag gillar den ändå. Dubbelpost, and I don't care1!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/dpkrng3hwj.JPG Samma bakgrund på iMacen, resten får ni tänka ut själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Nej, jag är inte ego. Nej nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Meh :EDIT:Ååh, sämre kvalitet får man leta efter.. Skit paint Redigerad 25 februari, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 http://pici.se/thumbs/t_e3JVLB.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) http://pici.se/thumbs/t_e3JVLB.png Reason for edit: Inte quota bilder, fü fü. Redigerad 25 februari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Tycker det är tråkigt att en så fin damask är så suddig. :'( Jaja, jag gillar den ändå. Dubbelpost, and I don't care1!1 Filter - sharpen - unsharp mask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Här är då min lilla bakgrund... Rätt simpel, men jag gillar den ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Här är då min lilla bakgrund... Rätt simpel, men jag gillar den ändå. Vart är själva "skrivbordet" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Vart är själva "skrivbordet" då? Han kanske har massa pr0n-filmer där som han inte vill visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Slick. Redigerad 2 mars, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Ny skärm, ny dump. Ser ut ungefär som vanligt förutom för dom extra 1280x1024 pixlarna till höger. Hoppas att forumet förminskar bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Vart är själva "skrivbordet" då? Klicka på miniatyren? Han kanske har massa pr0n-filmer där som han inte vill visa. Jag har ingenting alls på mitt skrivbord. Det är sådär det ser ut... Absolutely empty so to speak...................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Ny skärm, ny dump. Ser ut ungefär som vanligt förutom för dom extra 1280x1024 pixlarna till höger. Hoppas att forumet förminskar bilden. http://img130.imageshack.us/img130/8417/dumpnz2.png Dubbelskärm ftw. Redigerad 2 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Dubbelskärm ftw. Jo, det är skitnajs. Har du det själv? Du borde ju kunna fixa annars, du hade väl stationär innan du köpte laptopen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Jo, det är skitnajs. Har du det själv? Du borde ju kunna fixa annars, du hade väl stationär innan du köpte laptopen? Mjo, brukar använda det ibland. Ska nog göra det ikväll om jag ska se nån film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts