Mr.Dumbom Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Orkade inte med Vista längre, det bara strulade för mig. Så jag tog Recovery CDn från Asus och körde, eller hur är det underbart med allt onödigt skit som kommer med från grunden? Fast iof.. Ett nån timmes jobb så får man detta resultet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Ett nån timmes jobb så får man detta resultet. Jäääklar vilket snyggt WP! Ge mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jäääklar vilket snyggt WP! Ge mig! http://www.gypsyspacemuffin.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Dada daaam Edit: föresten, en bra sida med XP Teman? Jag är bra trött på det jag har nu och vill pröva nått nytt Redigerad 10 februari, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Nyrenoverat. edit: Bättre P-C? Redigerad 10 februari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Ny renoverat. Gillar din Sidebar skarpt. http://www.gypsyspacemuffin.com/ Tack! Redigerad 10 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Gillar din Sidebar skarpt. Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Ny renoverat. Rått kötts sjuk sköterska är rök fri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Rått kötts sjuk sköterska är rök fri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Yay, här är mitt vackra skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Yay, här är mitt vackra skrivbord De blindas riksförbund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Yay, här är mitt vackra skrivbord Du kan inte, på fullaste allvar, köra i den upplösningen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Du kan inte, på fullaste allvar, köra i den upplösningen!? Vadå? Hur ändrar jag upplösning då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Rått kötts sjuk sköterska är rök fri. Kolla nu. Redigerad 10 februari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Vadå? Hur ändrar jag upplösning då Högerklicka--->Egenskaper--->inställningar--->Skärmupplösning(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Ny renoverat. Windows Vista, eller? Var får man tag på en sådan sidebar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Högerklicka--->Egenskaper--->inställningar--->Skärmupplösning(?) Tack Vice. Men jag gillar den upplösningen jag har. Tycker det är snyggast Har inget med att göra med min syn eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Windows Vista, eller? Var får man tag på en sådan sidebar? Nae, det är inte Windows Vista. Och jag använder Desktop Sidebar. Bara att söka på google. edit: SiXxe vad har du för tum på din skärm? Är den större än 15" och du kör i 640x480 tycker jag synd om dig. Redigerad 10 februari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag vill också ha en hund som bakgrundsbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Nae, det är inte Windows Vista. Och jag använder Desktop Sidebar. Bara att söka på google. edit: SiXxe vad har du för tum på din skärm? Är den större än 15" och du kör i 640x480 tycker jag synd om dig. 17" plattskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts